Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2008
ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΑ ΠΛΗΘΗ...(υπερβολή αλλά για να πάρουμε τα πάνω μας..)
Μετά από το διάλειμμα του καλοκαιριού επανερχόμαστε για την καινούργια σαιζόν..

Μετά λύπης μου σας ανακοινώνω και επίσημα τις σίγουρες απώλειες μας για το φετινό ρόστερ..
1ον) Ο VEROU θα είναι απών για πολύ καιρό (σπουδές στην Σουηδία) με αποτέλεσμα να χάσουμε τον πρώτο σκόρερ τις ομάδας, αλλά και ένα από τα πίο τυπικά στις παρουσίες μέλη. (Θα ακολουθήσει Φωτορεπορτάζ με την βράβευσή του ως πρώτος σκόρερ για το 2007-08.)
2ον) Ο ΤΗΟΜΑS αναχώρησε για ΣΕΡΒΙΑ, αφού άρχισε να αναρρώνει από την εγχείρηση που επιτυχώς έκανε το καλοκαίρι. Μας βοήθησε πολύ την προηγούμενη χρονιά και η απουσία του θα είναι αισθητή..
3ον) Ο MONK αν και δεν ήταν παρων πέρσι, ουσιαστικά δεν τον υπολογίζουμε ούτε αυτόν για φέτος.. Ειναι στη Μυτιλήνη και είναι και τραυματίας..

Πέρα ότι όλοι οι παραπάνω συνεχίζουν να αποτελούν μέλη της ομάδας, η επιστροφή τους θα αργήσει πολύ, οπότε καλό είναι να μετρήσουμε τις δυνάμεις μας και να δούμε τις ανάγκες σε νέους παίκτες.. Παρακαλώ να σκεφτείτε καλά και να προτείνετε άτομα που μπορούν να ταιριάξουν στο κλίμα της ομάδας, σε συνέπεια και ήθος αλλά και σε αγωνιστικό επίπεδο..
Ως τώρα σίγουροι για φέτος έχουν δηλώσει..
1) KOPSI, 2)TAKIS 3)PALLIS 4) TATSIOS 5) HADJI
Ενώ φαίνεται να είναι και BELE, EPA, DREDD μέσα στο κόλπο...
αυτή είναι μια 8δα βάση για φέτος..
Ενω ο ΥΑΝ φαινεται να εντάσετε με την επιστροφή του...
Δεν έχω ενδείξεις για τις διαθέσεις ακόμα των MICHA, SPYROS
, BABOU, FROSSI, RAZOR, VLAXOS, αλλά και των MARIO και RIVER που από το 5Χ5 πάντα είναι κοντά στα δύσκολα της ομάδας..
Για το 5Χ5 έχω ένα παίκτη για συμπληρωματικό στα υπόψιν που θα τον καλέσω στο πρώτο φιλικό..
Περιμένω τις ενέργειές σας και τα νέα σας..

Επίσης μας προτάθηκε φιλικό για αυριο ΤΡΙΤΗ 19:00 αλλά το βλέπω δύσκολονα μαζευτούμε..
Ενεργοποιηθήτε ....

3 ΣΧΟΛΙΑ:

dreddoukos77 είπε...

Μέσα είμαι ρε Πορτοκαλέστερε! Άκου ενδείξεις...

Λοιπόν, είμαι μέσα και οριστικά... απλά μέχρι τις 10 Σεπτέμβρη που θα είμαι σίγουρα στην Εύβοια δε θα έχω και το καλύτερο interaction... Πρέπει δηλαδή μια δυό μέρες (όπως προείπα) να το ξέρω...

Για άτομα τώρα πάντα παίζει ο Μίμης (είχαμε παίξει κάποια στιγμή μαζί παλαιότερα), αλλά επειδή έφυγε ο Verouvios μάλλον έχω στα υπόψη έναν άλλον που είναι πιο επιθετικός και πιο τρομακτικός... να τον καλέσω στο φιλικό;

Άϊντε, και καλή ποδοσφαιρική χρονιά να'χουμε...

dreddoukos77 είπε...

α... για αύριο δεν θα μπορούσα να έρθω ακόμα και αν μαζευόμασταν (εκτάκτως φυσικά)...

seirios69 είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ!!!
I AM BACK ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο JORDAN ΚΑΠΟΤΕ...
Η΄ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΘΑ ΦΥΓΩ ΠΑΛΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ 7/9/08 ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!
ΦΙΛΙΚΟ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ...
Ο ΕΡΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΚΑΛΟ ΑΠ'ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΟΜΩΣ ΦΑΛΗΡΟ. ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΣ 23. ΑΛΛΑ ΜΑΚΡΙΑ - ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΟ ΟΜΩΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ. ΕΠΕΙΣΙΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ 23ΑΡΗ ΓΙΑ ΔΕΞΙΟ ΜΠΑΚ ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ...

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός