Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008
ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΛΛΑΓΗ ΩΡΑΣ και ΜΕΡΑΣ...
Επειδη την Τετάρτη υπάρχει πρόβλημα με την αντίπαλη ομάδα και Πέμπτη παίζει ο Ολυμπιακός την μοναδική ώρα ελεύθερη μένει η παρακάτω ώρα και μέρα για το παιχνίδι.

4η αγωνιστική Α' Ομίλου
Παρασκευή 24/10 και ώρα 20:30 με BEER UNITED
Ωρα προσέλευσης είναι 20:00
Φέρνετε πάντα ΚΑΙ τις 2 εμφανίσεις.

Παρακαλώ τις συμμετοχές σας με post εδώ ή με όποιον άλλο τρόπο τηλ, SMS, email
και εγώ θα ενημερώνω τον πίνακα...

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ:
1) HADJI
2)
KOPSI 3) DREDD
4)
TATSIOS .......5) BELE
6) EPA 7) TAKIS
8) MICHAS

ΑΛΛΑΓΕΣ: 9) RIVER 10) VLAXOS 11) MARIO 12) PALLIS (injured)

ΑΝΑΜΟΝΗ:
ΑΠΩΝ : YAN, RAZOR, , SPYROS, BABOU (Δεν αναμένει.. έγινε πατέρας..)

13 ΣΧΟΛΙΑ:

Pallis είπε...

mesa

dreddoukos77 είπε...

Είμαι μέσα...

Έχω όμως δύο απορίες: 1ον) Γιατί παίζουμε τρία παιχνίδια στη σειρά μ' αυτή την beer united? Μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος στο πρόγραμμα (του γηπέδου ή δικό μας) ή παίζει ρόλο η καινούργια δομή του πρωταθλήματος;

2ον) Έχω και επίσημα χάσει την άσπρη εμφάνιση της Αδράνειας (όταν είσαι ανάμεσα σε δύο πόλεις συμβαίνουν αυτά)... Υπάρχει κάποια εξτρά εμφάνιση που μπορώ να δανειστώ ή ν' αγοράσω, γιατί είναι μ*&^%$α να έχουμε ξοδέψει λεφτά και νά'ρχομαι σαν τον λέτσο;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων τον Πορτοκαλέστερο για την απάντηση όλων των ηλίθιων ερωτημάτων μου...

Ευχαριστώ...(το ξέχασες βρε αρχηγέ το ευχαριστώ... πως πάνε οι αστράγαλοι;)

Adraniara PARA SIEMPRE!!!

Pallis είπε...

ola kala eimai fine. etoimos.
thanks

EDGEdesign είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
mario pol είπε...

ok an kai noris na desmeutoume

Kopsi 74 είπε...

1)παίζουμε ένα παιχνίδι και αυτό την Παρασκευή 20:30 πρώτα ο θεός, αφου το παιχνίδι απο Τετάρτη μεταφέρθηκε για τότε.. Δεν καταλαβαίνω πού προέκυψε το 3 παιχνίδια.. ελπίζω να το ξεκαθάρισα..
2) Φανέλες και σορτς δεν υπάρχουν άλλα δυστυχώς.. Οσα παραπάνω και να έκανα κάθε φορά πάντα τελειώνουν.. Ευχαρίστως να παραγγείλω όμως..
Κοστος Φανέλας 15€ περίπου, και όποιος άλλος επιθυμεί μου το λέει σύντομα.. γιατι μόνο μία το βλέπω να αργεί τραγικά..(min 3 εβδομάδες)

BASIL είπε...

mesa kiegw

seirios69 είπε...

οπως και να εχει εγω μεσα

John Potamias είπε...

εξω

dreddoukos77 είπε...

Προς Πορτοκαλέστερο...

Κατ'αρχάς ευχαριστώ για την απάντηση...:

1) το κατάλαβα... στο πρόγραμμα (google calendar) όταν αλλάζεις μήνα (από Οκτώβριο σε Νοέμβριο) η μαλακία σου δείχνει και την πρώτη βδομάδα του Οκτωβρίου και έτσι μπερδεύτηκα... my bad!

Να πω ότι ο λόγος που κάνω τις παρατηρήσεις μου είναι επειδή (και) φέτος έχεις ξεσκιστεί και έχεις δημοσιεύσει ολόκληρο το πρόγραμμα όλων των αγώνων και έτσι μπορούμε να κάνουμε καλύτερο time management! Έτσι το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να επισημαίνω καμιά αβλεψία που (ίσως) έχει γίνει ώστε να μην χαλάει όλη η δουλειά... Ελπίζω να μη μου κάνεις κωλόχερα πίσω από το πι σι σου!!!

2) έχω παραγγείλει μία φανέλα για για την Τζενάρα, μήπως ήρθε (χιχιχιχι); Αυτή κι αν άργησε...

(Τώρα μπορείς να κάνεις κωλόχερα!!!)

Σοβαρά τώρα αν είναι παράγγειλέ μου μία... θα στα δώσω στο παχνίδι

Behold the Reign of the most Orangest king!!! Yeah

(συγνώμη για τα αγγλικά μου πήρα το prophisiensii με c. Αλλά και τα Αιλιννοικά μου δαιν οίνε καλλείταιρρα, ε;)

TATSIOS 81 είπε...

mesa kai egw gia thn paraskeuh...h mhpws na mhn erthw gia na kerdisoume pali!!!!!

Giorgos Vlachos είπε...

mesa k egw...me mia mikri epifulaji logw wras!

John Potamias είπε...

τελικά κι εγω μπορώ οπότε αν είσαστε 9 και με εμενα 10 θα έρθω

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός