Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008
Δευτέρα 10.30' 5Χ5.
Δεν ξέρω αν θα έχω γυρίσει.Γράφτε εδώ ποιοι παίζει να έρθουν.
Σύντομα όμως για να κάνει κουμάντο ο Πορτοκαλότατος. Ενημερώστε με αν δε σας κάνει κόπο!!!!!!!
Υ.Γ> 2αγώνες μείνανε

1)
2)
3)
4) KOPSI
5) VEROU
6)

Δεν μπορεί
DREDD

7 ΣΧΟΛΙΑ:

verou είπε...

ama mazevomaste isos na ertho

dreddoukos77 είπε...

Δυστυχώς δεν μπορώ να έρθω... Δύο εβδομάδες πριν τις εξετάσεις και έχω πήξει, ενώ Τρίτη έχω 9 πμ μάθημα... Sorry guys

Υ.Γ.: Τί εννοούμε δύο αγώνες μείνανε; Τελειώνει το πρωταθληματάκι; Αν ναι, θα γίνει κι άλλο μετά και αν πάλι ναι , παίζει να ξέρει κανείς πότε αρχίζει;

RAZOR είπε...

idia apantisi me ton verou.An exw sxolasei 8a eimai paron

John Potamias είπε...

μέσα, αλλα και να μην παιξουμε θα με βολευε...

seirios69 είπε...

Μάγκες κάλήμερα και από εμένα...
Πραγματικά ήθελα να έρθω για 2 βασικούς λόγους¨
1. έχω καιρό να παιξω με το 5Χ5 και 2. απλά ήθελα να έρθω.

Δυστυχώς όμως θα πρέπει το πάθημα να μου γίνει μάθημα και μάλιστα δύο φορές. Παίζω σήμερα στο Ναυτιλιακό 8-9 και αυριο 8Χ8. Φοβάμαι επειδή έχω ήδη 2 τραβήγματα στο ενεργητικό μου από ίδιες περιπτώσεις και επομένως πρεπει να απέχω και απο αυτόν τον αγώνα. Την συμπάθειά σας παρακαλώ...

yiannisf είπε...

Dystyxws, logw anwteras vias (osoi htan ston prohgoumeno agwna, jeroun ti ennow) de mporw na parevre8w, an kai poly 8a to 8ela.

Kopsi 74 είπε...

Akyro to paixnidi simera loipon,,,

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός