Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Παρασκευή 20 Απριλίου 2007
Η ταπεινοτικότατη ήττα της Δευτέρας δεν πρέπει να περάσει έτσι. Βοηθήστε παρακαλώ το Σπύρο να ανταπεξέλθει στα δύσκολα καθήκοντα που έχει επομιστεί.Δείξτε λίγο ενδιαφέρον για την ομάδα και δηλώστε συμμετοχή ή αποχή. Ένα comment/e-mail/sms είναι η ελάχιστη εβδομαδιαία συνεισφορά του καθενός μας στην ομάδα. Εγώ είμαι μέσα για το ματσάκι της Δευτέρας. Ελπίζω να υπάρχουν άλλοι 7 αδρανείς που θα πράξουν το ίδιο. Αν και είναι κατά τη γνώμη μου λίγο νωρίς από σήμερα να δηλώνεις για τη Δευτέρα.

1 ΣΧΟΛΙΑ:

dreddoukos77 είπε...

Όντως Verouvie είναι νωρίς το Σαββάτο για να δηλώνουμε, αλλά το κάνω για να έχω την ευχέρεια να το ακυρώσω χωρίς να έχω προβλήματα με το γήπεδο. Άλλωστε μόνο τρία άτομα μαζευόμασταν, όπως θα είδες, και εγώ δεν έχω σκοπό να κυνηγήσω κανέναν, πράγμα που ξεκαθάρισα εξ αρχής. Υπομονή... Στις 5 του μήνα γυρνάει ο Kopsi...

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός