Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2007
Ωραίος τρόπος! Συγχαρητήρια!

3 ΣΧΟΛΙΑ:

Kopsi 74 είπε...

Ευχαριστώ... Να' σαι καλά..
Για αυτό τον λόγο ακριβώς αναγκαστικά κατέληξα στη δημιουργία ενός "καταστατικού" - τρόπου λειτουργίας της ομάδος και των μελών της διότι κατάλαβα πως κάποια πράγματα που για μένα είναι αυτονόητα για κάποιους άλλους χρήζουν ανάλυσης και διευκρίνησης…
Σήμερα συνειδητοποίησα ότι ακόμα και αυτό που είχα σκεφτεί είναι ελλιπές και θέλει συμπλήρωμα…
Από Δευτέρα με την ανάρτηση του στο site ελπίζω να λύσω κάθε τέτοιο ή παρόμοιο θέμα που μπορεί να προκύψει φέτος…
Μέχρι τότε αναγκαστικά θα αρκεστείς στο ότι το blog διέπεται από νόμους που ορίζει o provider – και όχι εγώ – που απαγορεύουν αυστηρά την χρήση εικόνων ακατάλληλων για ανηλίκους. Δυνατότητα υπάρχει αν το θέλετε τόσο πολύ και το έχετε ανάγκη για να εκφραστείτε έτσι, αλλά όχι αυτή την στιγμή…
Ήμουν υποχρεωμένος να κατεβάσω ολόκληρο το post σου και όχι μόνο την photo - καθώς τα λεγόμενά σου χωρίς την photo δεν θα είχαν νόημα - διότι αλλιώς θα ήμουν υπόλογος για το περιεχόμενο της.
Η άλλη λύση θα ήταν να αλλοιώσω την Photo …
Αν το επιθυμείς θα το κάνω και θα το ξανανεβάσω.. (δεν το έχω διαγράψει εντελώς όπως πιθανόν νομίζεις), απλά δεν το έκανα διότι ήδη έχει υπάρξει παράπονο σου για «αλλοίωση».. Post σου..
Κατά τα άλλα πλάκα είχε αλλά όχι για αυτό το blog…

verou είπε...

Εγω να δεκτώ πως τα πράγματα είναι έτσι έγιναν όπως ακριβώς τα περιέγραψες. Κατά την ταπεινή μου γνώμη μπορούσες (κατά σειρά προτίμης):
1)να με ειδοποιούσες με κάποιο τρόπο(τηλ, sms, mail) και να το κατέβαζα
2)Να το κατέβαζες και να ζητούσες συγνώμη.
3)Να το κατέβαζες και να έλεγες ποιος είσαι και γιατί το έκανες.

Kopsi 74 είπε...

Εχεις δίκιο... (και στο βαθμό που του αρμόζει δεν έχω πρόβλημα να το παραδεκτώ.. οπως βλέπεις..)
Επρεπε να είμαι πιο διευκρινιστικός...
Σορρυ λοιπον.για αυτό!
Απλά έδρασα γρήγορα χωρίς πολύ σκέψη(ήμουν υπο πίεση χρόνου με ελάχιστο στην διάθεσή μου...)
Σε αυτό μπορεί να έσφαλα..
Νομίζω πως ήταν κατανοητότατο πως το κατέβασα εγω..
Δεν νομίζω πως μέχρι τώρα πως έχω πράξει πράγματα με σκοπό το δικό μου όφελος..
Καλό θα ήταν να είσαι-στε πίο καλόπιστος στις όποιες κινήσεις μου, εαν είναι δυνατόν...
Σ ευχαριστώ για την κατανόηση..

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός