Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2007
ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ Η ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ ΜΟΥ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ !!!

4 ΣΧΟΛΙΑ:

Kopsi 74 είπε...

ΧΡΗΣΤΟ ΕΓΩ ΠΕΙΡΑΞΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΟΥ.. δεν είχα σκοπό να σε θίξω ούτε άλλαξα τα λεγόμενα σου.. όμως προσπαθώ να υπάρχει μια ομοιομορφία στο site.. Είναι αρχή όποιου φόρουμ ή blog και να επισκεφτείς..

1ον Δεν γράφουμε με κεφαλαία εκτός ελαχίστων και περιορισμένων περιπτώσεων.. (θεωρείτε ότι φωνάζεις..)

2ον Προσπαθούμε να υπάρχει ορθογραφία (Χρησιμοποιούμε ορθογράφο - ούτε εγώ μπορώ να αποφύγω τα λάθη αλλιώς)

3ον δεν γράφουμε Greeklish..( τουλάχιστον όχι εδώ)

Σε αυτές και μόνο τις περιπτώσεις επεμβαίνω και κάνω τις απαραίτητες διορθώσεις όπου βλέπω κάτι παράταιρο..

Τέλος θα παρακαλούσα να επιλέγετε μονό την γραμματοσειρά Trebucket και όχι τις υπόλοιπες..
Είναι η πιο ευανάγνωστη.. και κρατάμε έτσι την αισθητική ομοιομορφία στο site που προσωπικά θα ήθελα να υπάρχει..

Σόρυ και πάλι που δεν σου είπα κάτι.. δεν θεώρησα ότι παρέφρασα κάτι.. ΑΝ το έκανα ήταν άθελα μου..

Έπρεπε τέλος να είχα κάνει ένα post για το πως γράφουμε στο BLOG ώστε όλοι να ξέρουν.. Ίσως να το κάνω σύντομα.

Αν έχεις κάτι άλλο να πεις
πάνω σε αυτά είμαι ανοιχτός..

Υ.Γ. Το μόνο «περίεργο» post που άφησε ανέγγιχτο ήταν αυτό του Πυθαγόρα και αυτό γιατί η όλη ουσία του ήταν τα λάθη που περιείχε

Kopsi 74 είπε...

Ελπίζω να σε κάλυψα

verou είπε...

OK GIANNI ALLA O TROPOS POY TA GRAFO EINAI O TROPOS POY EKFRAZOMAI KAI DEN MOY ARESEI KAPOIOS NA MOY YPODIKNIEI POS THA EKFRASTO !

Kopsi 74 είπε...

Νομίζω πως ήμουν πολύ σαφής..
Αν άλλαξα κάτι πέρα από την εμφάνιση σε παρακαλώ να μου το πεις..
Η εμφάνιση των λεγόμενων του καθενός όμως θα ήθελα να είναι ομοιόμορφη και ισότιμη..
ΔΕΝ υπάρχει λογοκρισία, παρά μια προσπάθεια να είναι το BLOG νοικοκυρεμένο και όμορφο ..
Έχω κουραστεί πάρα πολύ ξοδεύοντας πολλές ώρες να βελτιώσω και την παραμικρή λεπτομέρεια και θα ήθελα να το σεβαστείτε.. όσο γίνεται!
Μπορείτε να γράφετε ότι θέλετε, αρκεί να μην θίγει την αξιοπρέπεια της ομάδας και ως τώρα ευτυχώς κανείς δεν το έχει κάνει αυτό.

Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός