Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Πέμπτη 7 Ιουνίου 2007
ΔΕΥΤΕΡΑ 11 IOYNIOY και ώρα 21:30

8η αγωνιστική κυπέλου 8Χ8 με VICTORY. Έχουν δηλώσει ως τώρα: (9/6 18:30)

1) HADJI + DAMIAN

2) DREDD 3) PALLIS 4) BELE

5)RAZOR 6) KOPSI 7) FROSSI

8) VEROU 9) BABOU 10)+1 Apo DAMIAN 11)+1 Apo DAMIAN

ΑΝΑΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ από τους...
alex,

έχουν επίσης απαντήσει όχι οι παρακάτω... michas, takis, _____________________________________________

ΤΕΤΑΡΤΗ 13 IOYNIOY και ώρα 22:30

9η αγωνιστική κυπέλου 8Χ8 με UBBER ALLES. Έχουν δηλώσει ως τώρα: (9/6 20:30)

1) HADJI

2) DREDD 3) PALLIS 4) BELE

5) BABOU 6) KOPSI 7) VEROU 8) RAZOR

9) MICHAS 10) FROSSI

ΑΝΑΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ από τους...
DAMIAN, takis, alex, Giorgos, Dimitris

έχουν επίσης απαντήσει οι παρακάτω...


4 ΣΧΟΛΙΑ:

Pallis είπε...

ΓΙΑΝΝΗ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΗ.ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΟΝΤΑΚΙΑ.

verou είπε...

και εγω μεσα για δευτερα-τεταρτη.
Παμε για 6-ποντο για να πετυχουμε σιγουρα το 4-ποντο!

dreddoukos77 είπε...

Παρ'όλο που έχω πει από Τετάρτη ότι είμαι μέσα και για τα δύο δεν με βάλατε κε Πορτοκαλέστερε... Παρ' όλο που χθες το ξανάπαμε και παρ' όλο που κάνατε και post πάλι δε με βάλατε...
Είπαμε, μπορεί να χάνουμε κάθε φορά που παίζω στο 5 Χ 5, αλλά έχω αρχίσει να νομίζω ότι δε με θέλετε καθόλου πια.... (κλαψ!!!)

Y.Γ.: Το ξέρω ότι έχω υποσχεθεί να κάνω post εδώ και καιρό αφού πλέον έφτιαξα το internet (μη τρελαίνεστε, σε λίγο καιρό θα αλλάξω εταιρία και πάλι θα έχω προβλήματα ως συνήθως). Αυτό όμως που ακόμα δεν έχει φτιαχτεί είναι η διαδικασία του πτυχίου και γι' αυτό δεν έχω χρόνο ούτε να κλάψω...
Θα ανταποκριθώ όμως εν καιρώ στις blog-ικές υποχρεώσεις μου...

Υ.Γ.2: Πότε τελειώνει αυτό το κύπελλο βρε παιδιά ξέρει κανείς;;;; όχι τιποτ' άλλο αλλά να, θέλω να ξέρω αν μέχρι να πάω στρατό θα έχει τελειώσει....

Αδρανειάαααααραααααααα!!!!!
(Para siempre...)
ΦΕΡΤΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ....
ΑΟΥΑΑΑΑΑΑ!!!!

RAZOR είπε...

κι εγω μεσα ειμαι για την δευτερα,αλλα μηπως μαζευομαστε παρα πολλοι και χασουμε ρυθμο και ροη???εγω παντως θα ερθω να παιξω το παιχνιδι μου,το γνωστο....

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός