Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Τετάρτη 13 Ιουνίου 2007

Εδώ και πολλές μέρες είχα στα σκαριά το post για το επίσημο comeback του φρεσκολουσμένου και αειθαλούς Dredd!!!
Παρ' όλο που δεν κρύβω πως θα ήθελα να έχω περισσότερο χρόνο μέσα στη μέρα μου γι' αυτό το σκοπό και να είμαι χαλαρός, ήρεμος και ωραίος, έτοιμος να κάνω ένα απλό σχόλιο (όχι σχόλιο παιχνιδιού, απλά ένα γενικό σχόλιο), έτσι απλά για να "μην αραχνιάζει το blog" όπως λέει και ο Πορτοκαλέστερος, ωστόσο η πορτοκαλί ιριδίζουσα λάμψη του δύοντος ηλίου στην κατασκήνωση του ποταμού και τα καταπράσινα θροΐσματα των φύλλων της σαπίλας, της διαφθοράς, της φιλονικίας, της κλίκας και της απελπισίας (εμμμ...πλακίτσα κάνω μην τρελαθείτε και μου σκάσετε τίποτε μηνύσεις, έτσι;) που ακούγονται σαν καμπάνες στα αυτιά μας και στοιχειώνουν τους τοίχους των σπιτιών μας με σκιές τα βράδια, επεφύλαξαν στο post αυτό την πιο αναμενόμενη και άδοξη μοίρα, μέσα στην πιο δύσκολη περίοδο -για μένα- της χρονιάς αυτής: την ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ!!!!
Παρ' όλο που θέλω να είμαι συνεπής με τη μοίρα μου [...λόγω μεγάλης έκτασης του post οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν τη συνέχεια στο σχόλιο, δε θέλω το blog να μοιάζει με "τα έργα και τις ημέρες μου...]

7 ΣΧΟΛΙΑ:

dreddoukos77 είπε...

[...και η συνέχεια..], η οποία μου επιβάλλει, οποτεδήποτε τα σημεία των καιρών αυτό δείχνουν, να βάζω τα πράγματα στη θέση τους με ένα δικολαβίστικο, αηδιαστικό και σιχαμερό-δικηγορίστικο τρόπο, ωστόσο αυτή τη φορά με πρόλαβε ο Νονός, και μάλιστα σχεδόν με αποστόμωσε πριν καν σκεφτώ να μιλήσω και έβαλε τα πράγματα στη θέση τους με έναν καθόλου αηδιαστικό, καθ' ολοκληρίαν μη-δικολαβίστικο, καθαρά καλλιτεχνικό-σατυρικό τρόπο, αφήνοντας στο δικό μου στόμα απλά μερικές συμπληρώσεις να κάνω, καθαρά προσωπικού χαρακτήρα, αποσαφηνίζοντας έτσι και εκλαϊκεύοντας με τη χείριστη δυνατή (ακόμα και για τους δικηγόρους) έννοια το μήνυμα του πρωτοσέλιδου, όπως εγώ τουλάχιστον το συλλαμβάνω μέσα από τα προσωπικά μου βιώματα, χαρίζοντάς το στις λαϊκές μάζες και στην ανθρωπότητα γενικότερα !!!! (χειροκροτήματα, ζητωκραυγές και γενικά δόξα και τιμή στον λαοπλάνο Dredd!!!!)

Πρώτα-πρώτα θέλω να καλωσορίσω τα παιδιά που ήρθαν εχθές και έπαιξαν μαζί μας, να πω πως πρόκειται για δύο παίκτες πολύ καλούς και εξαιρετικά χρήσιμους στην ομάδα και ελπίζω (όπως και στο γήπεδο τους είπα) να μας έρθουν και αύριο και γενικά να μας έρχονται συχνά... Τονίζω και να το θυμάστε όση ώρα διαβάζετε αυτό το post, πως πολύ γούσταρα που στριμώξαμε έτσι άσχημα την Πρωτοπόρο "Victory" και την κάναμε να μοιάζει "Thank God it's a tie", στρίμωγμα που εν πολλοίς οφείλεται στους νεοφερμένους. Γούσταρα δε και όση ώρα έβλεπα το παιχνίδι και όση ώρα έπαιζα...

Μετά να δώσω συγχαρητήρια στον mr. Damian για την επιλογή αυτή των παιδιών που μας έφερε. Με την προσθήκη τους πραγματικά η ομάδα μεταμορφώθηκε σε υπερ-ομάδα και πήρε ένα αποτέλεσμα (4-4) που πριν τη Δευτέρα έμοιαζε κακόγουστο αστείο... Κρίνοντας λοιπόν εκ του αποτελέσματος ο Damian χθες γενικά υπήρξε επιτυχημένος, παρ' όλο που στο ημίχρονο με το 3-1 που είχαμε υπέρ μας και τη διεύρυνσή του σε 4-1 στις αρχές του 2ου ημιχρόνου το παιχνίδι έμοιαζε σίγουρη υπόθεση... Το δικαίωμα του κάθενός να διαφωνεί με την χ, ψ επιλογή του προπονητή είναι αναμφισβήτητο, όμως το χθεσινό αποτέλεσμα μόνο ως επιτυχημένο μπορεί νομίζω να χαρακτηριστεί... Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι ούτε μπορούμε ούτε πρέπει να κρίνουμε τον προπονητή ανά ημίχρονα ή ανά τέταρτα, ούτε καν ανά 1-2 παιχνίδια.

Παίρνοντας θέση στα λόγια του Razor, δεν έχω παρά να τονίσω: μπορεί να φαίνεται αστείο, ίσως και κομπλεξικό να βγαίνει κάποιος να λέει αυτά που ο Razor είπε χθες (ή σήμερα, δεν είμαι σίγουρος), όμως δεν είναι η 1η φορά που έρχονται παιδιά από μακριά (μην ξεχνάμε το κέντρο είναι μία ώρα και κάτι ΜΕ συγκοινωνία, όχι ΧΩΡΙΣ αυτή όπως έρχεται ο Razor) και παίζουν 10-15΄... Η αντίδρασή τους δεν υπήρξε καθόλου αστεία, πολλές φορές υπήρξε χειρότερη από τη σημερινή και η ακόλουθη αλλαγή κλίματος επίσης σοβαρή... Ούτε είναι ίδια η μεταχείριση διαφορετικών παιδιών που έρχονται από μακριά και για να μην ανάψω φωτιές αναφέρομαι και στον εαυτό μου παλαιότερα, όταν ερχόμουν από Πολιτικά Ευβοίας μόνο και μόνο για την Αδράνεια. Ίσως ήταν λιγότερο ορατή η διαφορετική μεταχείριση (αφού ήμασταν λιγότερα άτομα τότε) όμως μέχρι να "στανταριστώ" (δηλώνοντας δηλαδή ότι θα έρχομαι "στάνταρ"/εκτός απροόπτου και σε αντίθεση με τη λέξη "καθιερωθώ"!!!) και να αρχίσω να παίζω σε όλα τα παιχνίδια σχεδόν όλα τα λεπτά πέρασε ένα ικανό διάστημα. Μ' αυτά ούτε εμένα θέλω να υπερασπιστώ, ούτε τον Razor, αλλά ούτε και παράπονο θέλω να εκφράσω.

Πιστεύω ότι όλα αυτά είναι πίσω μας και είναι σαφές ότι δε μπορεί όλοι να παίζουμε πάντα ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο, δε μπορεί όλοι να θεωρηθούμε της ίδιας ΑΚΡΙΒΩΣ αξίας παίκτες, ούτε μπορεί σε μία ομάδα όλοι να είναι ΣΥΝΕΧΩΣ ευχαριστημένοι, ενώ ΣΑΦΩΣ δε μπορεί να φταίει για όλα κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο (βλ το πιο γνωστό και σύνηθες θύμα μας, τον Πορτοκαλέστερο)!!!

Αυτό όμως που μπορεί να γίνει είναι να είμαστε σαφείς με τον εαυτό μας... Αν γινόταν αυτό πιστεύω ότι και ο Damian χθες ίσως να μην είχε (ανεπιτυχώς μάλλον) προσπαθήσει να μοιράσει το χρόνο παιχνιδιού ανάμεσα στους παίχτες, και να είχε πάρει το παιχνιδάκι αέρα, βάζοντας απλά τους καλύτερους....
Αυτός ο στόχος των 1500 ευρώ και η "σπατάλη" του σε μιά αδρανειακή βραδιά στα μπουζούκια μου φαίνεται παραπάνω από ελκυστικός, χαβαλετζίδικος και παρεΐστικος και γουστάρω τρελά. Αυτό όμως που δε γουστάρω είναι να το ακούω ξαφνικά πριν το παιχνίδι. Δε γουστάρω να θυσιάσω όλα αυτά τα παιχνίδια που όλοι μαζί έχουμε παίξει με νεύρα, κοκορομαχίες, κουτσομπολιά, παρεξηγήσεις αλλά και τρέλα για 1500 ψωρο-ευρώ... Για να εξηγούμαι δεν έχω παράπονο από το δικό μου χρόνο συμμετοχής... Το ότι μπορούμε όμως να βρούμε 8 παικταράδες να παίζουνε καλύτερα από μας είναι παραπάνω από σίγουρο, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Και δεν είναι εκεί το θέμα γιατί αυτοί οι παιχταράδες δεν θα έχουν χύσει ιδρώτα για το Αδρανειακό σύμπαν...

Θυμίζω άλλωστε παραδειγματικά τα παλιά παιχνίδια τα δικά μου ή ακόμα καλύτερα τα παιχνίδια που έκανε ο Basil, με όλα τα συμπαραμαρτούντα... Η στήριξη που ορισμένοι του έδειξαν, έδιωξαν το άγχος του και τα τελευταία παιχνίδια (κανένα δίμηνο τώρα) είναι ένας άλλος παίχτης, με πρώτους επικροτές αυτούς που τον αμφισβήτησαν (έχει δηλαδή και μια ομορφιά το πράγμα...). Δε χρειάζεται να παίζουμε όλοι μπαλάρα για να παίζουμε καλά...

Το όλο σκηνικό νομίζω πρέπει απλά να συζητηθεί εκτενώς, και ξαναγυρίζω σε μία αναφορά περί κοινής οπτικής στο 3point-post... Δε συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του Razor σε όλα τα σημεία, συμφωνώ όμως ότι θα έπρεπε όλοι μαζί να αποφασίσουμε ποιοι είναι οι στόχοι μας, έτσι ώστε να μπορεί ο καθένας να προσδιορίσει τις προτεραιότητές του...

Βλέποντας τη μοναδική θετική πλευρά της όλης κατάστασης θέλω να πω ότι σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο είναι και περισσότερο αλλά και περισσότερα διατεθειμένα τα άτομα να κάτσουν να δούνε τι κάνουνε στην Αδράνεια...

Εδώ να πω όμως ότι όπως και να 'χει, είτε πηγαίνουμε για το αποτέλεσμα είτε απλά για τη χαρά του παιχνιδιού πρέπει να πάρουμε υπ' όψη μας ότι πάνω απ' όλα πρέπει στην Αδράνεια να ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΛΑ!!!
Χαρακτηριστικά παραθέτω το παράδειγμα του 5Χ5, όπου "στάνταρα" κατά την απουσία του Πορτοκαλέστερου λόγω αριθμητικής έλλειψης... Το τελευταίο δίμηνο μόνο σε ένα παιχνίδι που δεν έπαιξα κέρδισε η Αδράνεια. Συχνά όποτε παίζω είμαι ο χειρότερος παίχτης και παρ' όλ' αυτά όλοι γουστάρουμε. Κανείς δε βρίζει κανέναν, κανένας δεν χαλιέται... Και παρ' όλο που ίσως η ποδοσφαιρική αξία των παιδιών εκεί να είναι υποδεέστερη κάποιων απ' αυτούς που είναι στο 8Χ8, παρ' όλο που όταν πρωτοέπαιξα στο 5Χ5 ίσως ακόμα και αυτό να μ' ενοχλούσε, ωστόσο κατά τον μήνα απουσίας του Kopsi, με όλη την πίεση της οργάνωσης των παιχνιδιών, στο 5χ5 πέρναγα πολύ καλύτερα απ' ότι στο 8Χ8 γιατί έπαιζα just for the sake of it και δεν είχα το άγχος μην κάνω λάθος...

Άποψή μου είναι να παίζουμε μπαλίτσα, όχι να πάρουμε πρωτάθλημα, αφού εγώ τουλάχιστον δεν είμαι για να κάνω πρωταθλητισμό, αλλά για να κάνω καμιά δίαιτα να χάσω κανένα 20άκιλο!!! Αν παρ' όλ' αυτά μπει αυτός ο στόχος στην ατζέντα, εγώ μέσα είμαι, όμως επειδή ακριβώς δεν μπορώ να θεωρηθώ αθλητής και θα είμαι υποδεέστερος στις προτεραιότητες της Πρωταθλήτριας-Αδράνειας, έτσι ακριβώς μπορεί και η Αδράνεια σε περιόδους όπως η τωρινή να πέσει λίγο στις προτεραιότητές μου και να προτιμήσω πχ αντί 3 παιχνιδιών που έχουμε αυτή τη βδομάδα, να παίξω ένα (ίσως στο 5Χ5 που δεν στέκομαι εμπόδιο στις φιλοδοξίες κανενός!) και να διαβάσω κανα μάθημα μήμπως και πάρω και κανένα πτυχίο που το'χω και άγχος...

Αυτά αγαπητοί συμπαίκτες.
Ο λόγος μου σας χόρτασε και το ψωμί μου να είστε σίγουροι ότι το τρώω!!!
Εννοείται πως δεν τα χώνω στον Kopsi!!!!
Εννοείται πως δεν τα χώνω σε κανέναν βασικά, αλλά σε όλους μας συλλογικά!!!
Εννοείται πως δεν έχω ξενερώσει!!!!
Adraniara es el equipo mas grande del mundo!!!
Φέρτε μας και το Champion's League....

dreddoukos77 είπε...

παροράματα:
1)αντί για "ΜΕ συγκοινωνία και όχι ΧΩΡΙΣ αυτή" να τεθεί "ΜΕ αμάξι/μτφ μέσο και όχι ΧΩΡΙΣ αυτό"
2)αντί για "επικροτές" να τεθεί "επικροτούντες"
3)αντί για "just for the sake of it" να τεθεί "δίκαια για χάρη του αυτού"
4) το "μήμπως" είναι επίτηδες και τονίζει την αρβανίτικη καταγωγή μου...
5) Το ξανασκέφτηκα και τελικά είχα λάθος: ΓΙΑ ΟΛΑ Ο ΠΟΡΤΟΚΑΛΕΣΤΕΡΟΣ ΦΤΑΙΕΙ!!!!

dreddoukos77 είπε...

Καλά ε, πολλά σχόλια σ' αυτό το post!!!
Προκάλεσα τη γενική αίσθηση πάλι!!!

Ευχαριστώ το μπαμπά μου, τη μαμά μου, το Θρύλο που τόσα χρόνια ψάχνει λύμπερο και δε βρίσκει, την Πανάθα που βρίσκει ένα κάθε χρόνο και μετά τον πουλάει, τον Petrucci για όλα αυτά τα χρόνια που τον ακούω και τον Mustaine που δεν έμεινε στους Metallica και τη Τζενάρα που είχε τσιγάρα χθες το βράδυ και δε μου έκανε τράκα!!!

Adrania F.C. PR είπε...

Symfono kai diafono gia ola...
ΟΠοτε για τιμωρία να γράψει και ένα σχόλιο για το παιχνίδι..
Δεν θυμάμε ούτε πιοι έβαλαν τα γκολ..
Βέβαια στην τελική μπορεί και να είναι καλό σημάδι αυτό..
Σας περιμένω αυτιο να δούμε το μπασκετ falks...

mario pol είπε...

Μια ηλιολουστη καλοκαιρινη μερα ο dredd χοροπηδουσε και τραγουδουσε κοντα στην πλαγια γραμμη του αουτ.Ξαφνου βλεπει τον kopsi στο κορνερ να στριβει ενα μπαφο.
-kopsi τι καθεσαι και κανεις εκει? ελα να τρεξουμε να τραγουδησουμε και να παιξουμε πασουλες.
Πιο κατω, στη γραμμη της μεγαλης περιοχης βλεπουν τον razor μπροστα σε ενα βουνο κοκα. Λενε και οι δυο με μια φωνη
-τι κανεις εκει,ελα να παιξουμε και να τραγουδησουμε μαζι αυτη την ομορφη μερα. και συνεχισαν οι τρεις τους.
κοντα στο κεντρο βρισκουν το mario
να τρυπιεται και του λενε,
-τι κανεις εκει mario,ελα να τρεξουμε να τραγουδησουμε και να παιξουμε πασουλες αυτη την ομορφη μερα.
mario -τι θα γινει ρε μαλακες? καθε φορα που ο dredd παιρνει εκσταση θα τρεχουμε σαν τους χαζους? χχχχχχχχχχα

-

RAZOR είπε...

Καλα τα ειπες σπυρο.Ειχες δικιο σε πολλα θεματα...Μονο που εγω θα επιμεινω σε οσα ειπα και θα περιμενω να μιλησω με τον κυριο Δαμιανο, μιας και δεν ξερω ακομα αν εχω θεση στην ομαδα ή οχι. Δεν εχω ξενερωσει με την αδρανεια ή με τους παιχτες...Καθε αλλο...Απλα θελω να ξερω αν υπολογιζομαι ως παιχτης γηπεδου ή παιχτης παγκου.Τα υπολοιπα απο κοντα το βραδυ, αν τελικα υπαρξει καποιου ειδους συζητηση...

dreddoukos77 είπε...

Razor, είπαμε και ορισμένα πράγματα από κοντά...
Το ότι διαφωνώ με ορισμένα σημεία μαζί σου δεν είναι θέμα άποψης-ιδεολογίας, αλλά και χαρακτήρα, αφού οι δυό μας είμαστε εν πολλοίς διαφορετικοί! Τονίζω ότι δε σε κρίνω για τον τρόπο που αντιδράς...
Εξηγώ δε ότι αν και εγώ έπαιζα 10-15΄, ερχόμενος από Εύβοια πχ, θα πειραζόμουνα εξίσου και οι αντιδράσεις μου δεν ξέρω αν ήταν και χειρότερες από τις δικές σου!
Αυτά προς αποφυγή παρεξηγήσεων...

ΥΓ: Ο Νονός σπέρνει!!! Τελικά στα 92 χρόνια αποκτάς μία σοφία και μία μεστότητα στη σκέψη σου ρε παιδί μου...

ΥΓ2: Επειδή αν γράψω και σχόλιο του αγώνα αυτό το σχόλιο θα ξεπεράσει σε έκταση και το παραπεμπτικό βούλευμα της 17Ν, θα πω απλά πως κατά την άποψή μου mvp ήταν ο Babou με 3 γκολ (νομίζω...) και 2 δοκάρια (γι' αυτά είμαι σίγουρος). Αμέσως μετά ξεχώρισαν οι δύο καινούργιοι (συγνώμη αλλά έχω ξεχάσει τα ονόματά τους, γι' αυτό και λέω συνεχώς "οι καινούργιοι") και ο Bele (ως συνήθως).
Οι υπόλοιποι έπαιξαν και πάλι ως συνήθως με τη μόνη διαφορά ότι (όπως είναι φυσικό όταν έχεις δύο καινούργια μέλη) η ομάδα δεν είχε ομοιογένεια και έτσι ορισμένοι (πρώτος και καλύτερος εγώ) δεν τράβηξαν όσο θα έπρεπε.
Καλό αποτέλεσμα, συγχαρητήρια σε όσους έπαιξαν (Hadji, Bele, Pallis, Newguy1, Kopsi, Newguy2, Verouvios, Babou, Frossi, Razor, Dredd το line-up)

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός