Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2007
Λόγω της άριστης οργάνωσης της ομάδας μας (τα εύσημα σε Kopsi, χειροκροτήματα, ζητωκραυγές και γενικά δόξα και τιμή στον πρόεδρο...), είμαστε η μόνη ομάδα που έχει συμπληρώσει τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της για το πρωτάθλημα που τέλειωσε... Ως αποτέλεσμα για δύο βδομάδες (τουλάχιστον) απλά θα περιμένουμε τις υπόλοιπες ομάδες να κάνουν το ίδιο. Όσο λοιπόν εγώ και ο Μαχ θα βάλουμε τις κιθάρες μας στα στούντια να γράψουμε κανέναν ύμνο, και θέλοντας να βγάλω ένα βάρος απ' τον πρόεδρο, ανακοινώνω τα εξής:
Η Αδράνεια, θέλοντας να διανθίσει τον διαδικτυακό της χώρο, θα θυμάστε όλοι ότι πήρε ατομικές φωτογραφίες από όλους τους παίκτες στο 8 Χ 8... Αυτές οι φωτογραφίες θα χρησιμοποιηθούν στο blog σ' ένα ειδικό link για να δώσουν ορισμένες πληροφορίες για το roster της θρυλικής μας ομαδάρας... Επειδή όμως κάποιος πρέπει να κάνει το μάζεμα και editing των κειμένων, ο πρόεδρος μου ανέθεσε να το κάνω εγώ (αφού εκείνος τρέχει για τους αγίους και τις βίζες του).
Αυτή η "διακοπή" είναι πρώτης τάξεως ευκαιρία για να γίνει η δουλειά, γι' αυτό και καλώ όλους τους παίκτες να υποβάλουν το βιογραφικό τους με e-mail στη διεύθυνση
adraniafc@gmail.com όσο πιο γρήγορα είναι αυτό εφικτό (μέχρι την Τετάρτη θα ήταν θεού έργο, αφού μετά ίσως να δεήσουν οι καταλήψεις να σταματήσουν και η εξεταστική να αρχίσει)...
Το "βιογραφικό" δεν είναι ανάγκη να έχει ότι δίπλωμα ξένης γλώσσας και πτυχίο πανεπιστημίου έχετε πάρει στη ζωή σας... Αντίθετα μάλιστα, καλό θα ήταν να είναι λίγο χαβαλεδιάρικο, πχ "Το όνομά μου είναι Αλέξανδρος και όταν δεν κάνω ερωτικές εξομολογήσεις σε δοκάρια, πιάνω τις κάλτσες μου, και εκτός γηπέδου τρομάζω τον κόσμο φέρνοντας το Saxo μου από πόρτα σε πόρτα σε όποια στροφή δω εύκαιρη..." ή "Είμαι ο Κοψιδάς και όταν δεν ζωγραφίζω αγίους για χρήματα, τρώω πίτσες/σουβλάκια στο εργαστήριο, βλέπω το βάζελο στο home cinema, κατεβάζω τσόντες απ' το Δίκτυο και που και που παίζω και καμιά μπάλα..." ή "είμαι ο Razor, και όταν δεν ασχολούμαι με τις 23 γκόμενες που βγάζω το μήνα, πάω στον οδοντίατρό μου στην Κάρυστο για να μου φτιάξει τις κουφάλες" (για οποιεσδήποτε μηνύσεις, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ως άνω ηλεκτρ. διεύθυνση για επίδοση δικογράφου...). ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ καλό είναι να υπάρχει η ηλικία, βάρος, ύψος, πλάτος, μήκος, χρώμα ματιών, αγαπημένη μουσική, μπάντα, ομάδα (σε Ελλάδα και εξωτερικό) και μπόλικο χιούμορ...
Περιμένω τα e-mail σας με ανυπομονησία….

0 ΣΧΟΛΙΑ:

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός