Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2007

Φίλε Χρήστο, χθες ήμασταν μαζί και τα συζητάγαμε και σου τα ‘πα, αλλά φαίνεται ότι δε σταματάς να προσβάλεις κόσμο, όποιος και να ‘ναι αυτός, εντός και εκτός γηπέδου, γι’ αυτό λοιπόν και άκου τα δημόσια, ήρεμα, ψύχραιμα και αιτιολογημένα, και απάντα μου και εσύ έτσι αν θέλεις:

Ήρθαμε μαζί, ή μάλλον, με έφερες σ’ αυτή την ομάδα εσύ γύρω στον Οκτώβρη, και γούσταρα πολύ… Στο είπα και χθες, το ‘χω πει και μήνες τώρα, πως γουστάρω που έχω φύγει απ’ την κατάσταση την περσινή με τα τηλέφωνα τελευταίας στιγμής, τους παίκτες-κρέατα τελευταίας στιγμής, που σαν να μη φτάνει που δε μπορούν να κουνηθούν στο παιχνίδι, τους χρωστάμε και χάρη και όλα τα συμπαραμαρτούντα…
Στην αρχή δε μίλαγες εσύ, όπως δε μίλαγα και εγώ γιατί ήμασταν καινούργιοι στην ομάδα. Καλά κάναμε. Μετά αρχίσαμε να μιλάμε. Καλά κάναμε. Μετά αρχίσαμε να φωνάζουμε... Τις πιο πολλές φορές καλά κάναμε. Μετά αρχίσαμε να προσβάλλουμε κόσμο. Δεν κάναμε καλά…
Την πρώτη φορά που κατάλαβα ότι προσέβαλα τον Kopsi, παρ’ όλο που και ο ίδιος αναγνώρισε δημόσια ότι έπαιξε χάλια, ένιωσα την ανάγκη και τον πήρα τον ίδιο τηλέφωνο για να μάθω (είμαι σκράπας στους Η/Υ) πως γίνονται τα post, τα comment και να ζητήσω ανάμεσα στα άλλα ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ, γιατί ο τρόπος μου ήταν απαράδεκτος, παρ’ όλο που ποδοσφαιρικά ίσως να είχα δίκιο. ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ. Δεν το ξανάκανα. Έγινε αποδεκτή και συνέχισα. Εσύ δεν έχεις κάνει ΠΟΤΕ κάτι παρόμοιο, ούτε πολύ περισσότερο έχεις σταματήσει να φωνάζεις!!!
Όταν τώρα συζητάμε ποδοσφαιρικά και λέμε ότι δε μπορεί ο καθένας να κάνει ότι θέλει μέσα στο γήπεδο, συμφωνούμε. Χθες κιόλας σου είπα πως είσαι ο ΜΟΝΟΣ που μπορεί να κάνει τη δουλειά του post player (παίκτης που τον σημαδεύεις με μακρινή μπαλιά, κατεβάζει τη μπάλα, την κρατάει μέχρι να έρθουν συμπαίκτες και τη «σπάει» ωραία…). Και μάλιστα σου είπα όχι μόνο ότι είσαι ο μόνος, αλλά ότι την κάνεις και καλά, πολύ καλύτερα απ’ οποιονδήποτε έχω παίξει μαζί του, και τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια γι’ αυτό… Αυτό που επίσης σου είπα είναι ότι ΜΟΝΟ αυτή τη δουλειά μπορείς να κάνεις στο γήπεδο. Και εξηγούμαι: πολλές φορές πολλοί σ’ έχουμε ακούσει να λες μετά μεγάλης μετριοφροσύνης ότι «αν και εγώ είχα εμένα να μου κάνω μπαλιές, θα’ μου ’να γαμώ τα σέντερ φορ» (!!!). Σου υπενθυμίζω το παιχνίδι που πρώτη φορά είχαν έρθει Αλέκος και Θανάσσης μαζί με mr Damian (ούτε ένας μήνας) που κάθισες στα χαφ ότι ήσουν μακράν ο χειρότερος παίκτης στο γήπεδο (μετά από μία μακρά περίοδο συνεχόμενων παιχνιδιών και ντεφορμαρίσματος) και σαν να μην έφτανε αυτό, δε φιλοτιμήθηκες να βγεις ούτε μετά τις παραινέσεις του coach, όπως δεν έχεις φιλοτιμηθεί από μόνος σου να βγεις σε κανένα παιχνίδι…

Καλά έκανες και δικαίωμά σου, αλλά κανένας δε σε κατηγόρησε, όχι δημόσια, αλλά ούτε καν μεταξύ μας, ότι έκανες του κεφαλιού σου και ότι έγραψες την ομάδα στα παλαιότερα των υποδημάτων σου. Ξέρεις γιατί; Γιατί όταν θες να γίνεις ομάδα-παρέα και κάποιος είναι ντεφορμέ ελπίζεις και πιστεύεις (όπως για άλλη μία φορά έχω ΔΗΜΟΣΙΑ γράψει) να γυρίσει γρήγορα στον καλό του εαυτό και δε ζητάς το κεφάλι του επί πίνακι… Σε αντίθεση με εσένα που με την πρώτη ευκαιρία τρέχεις να δικάσεις, να καταδικάσεις, να φωνάξεις σαν τρελός στον οποιονδήποτε, με απαράδεκτο τρόπο και ύφος, ανεξάρτητα από τον κόπο του και την προσωπική του προσπάθεια για την οποία δεν τρέφεις κανένα σεβασμό…

Σου υπενθυμίζω δε ότι όσο και αν αυτό νομίζεις, ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ που βάζει τα πόδια του στη φωτιά… Εδώ και 3 μήνες έχω πρόβλημα στο δεξί αστράγαλο και παίζω έτσι, χωρίς να το κάνω θέμα, επειδή γουστάρω. Ο Max (τον οποίο κατηγορείς ότι δε βάζει τα πόδια του στη φωτιά) εδώ και 2-3 μήνες μόλις έχει βγεί από τρελό πρόβλημα στη μέση που ανάλογα με τον καιρό τον κάνει και σφαδάζει (τέτοιο καιρό πέρσι το παληκάρι έπαιρνε τα Niflamon το ένα μετά το άλλο και ήταν στο κρεββάτι), ενώ είναι ο μόνος που έχει τραυματιστεί από κόντρα με αντίπαλο παίκτη σε παιχνίδι της Αδράνειας (αρχές Δεκέμβρη, δε θυμάμαι το παιχνίδι). Είναι δε τέτοιο το πρόβλημα που αν παίξει κιθάρα τρεις ώρες συνεχόμενες (ακούστε αυτό!!!) πιάνεται τόσο που δε μπορεί ν’ ανοίξει το παράθυρο στ’ αυτοκίνητο… Παρ’ όλα αυτά και στο παιχνίδι είχε έρθει ντυμένος με προθυμία αν χρειαστεί να βοηθήσει, και τον ξάδερφο έφερε και όσο μπορεί στην τελική ασχολείται. Μετά και την πληροφορία ότι έχει περάσει τουλάχιστον τρία χρόνια απ’ τη ζωή του σε ανάρρωση σπασμένων μελών του σώματος (χέρια, πόδια κ.α.) συνεχίζεις να νομίζεις ότι είσαι ο μόνος που βάζει τα πόδια του στη φωτιά τώρα Verouvie; Ή μήπως να υπενθυμίσω πόσες φορές έχει έρθει ο Κopsi (και ο Pallis) με πυρετό να παίξουν, ή πόσες φορές έχουν πέσει κάτω σφαδάζοντας από αντίπαλα μαρκαρίσματα (ειδικά ο Kopsi, ο οποίος έχει αγοράσει όλα τα είδη επιγονατίδας που κυκλοφορούν στην αγορά)…

Αφού λοιπόν το ξεκαθαρίσαμε και αυτό σου εξηγώ ότι το βλέπεις ακόμα λάθος, και είσαι ο μόνος που το βλέπεις έτσι. Δηλαδή: όταν τρώμε γκολ, αντί να σκεφτείς «γαμώτο τώρα πρέπει να σκοράρω», σκέφτεσαι «κοίτα τους ηλίθιους πως παίζουν, τρώμε γκολ εξαιτίας τους» και το απέδειξες και δημόσια με το σημερινό σου post… Αντί να σκεφτείς ότι ο άλλος μπορεί να περνάει άσχημη μέρα του γαμάς την ψυχολογία σηκώνοντας τον τόνο της φωνής σου όταν και όπως θες. Αναλογίσου για λίγο ότι ο Κopsi και ο Max (ουκ ολίγες φορές στο στόχαστρό σου) είναι δύο άτομα τα οποία κατ’ εξοχήν δε δέχονται ούτε αφεντικό, ούτε και «λειτουργούν» με φωνές, κάτι που κατ’ ιδίαν σου λέω εδώ και μήνες… Εδώ να υπενθυμίσω ότι εδώ και δύο βδομάδες ευγενικά-ευγενικά, και ΔΗΜΟΣΙΑ, και ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ (άρα δεν περιμένω κανέναν ποτέ για να πω τη γνώμη μου), έχω τονίσει σε post μου ότι φωνάζεις πάρα πολύ μέσα στο παιχνίδι. Τώρα σου λέω ότι φωνάζεις και έξω απ’ αυτό…

Παίρνοντας θέση λοιπόν για το χθεσινό, και δίνοντας το λόγο μου ότι ούτε καν κατ’ ιδίαν δεν έχω μιλήσει με τον Max για το θέμα, σου λέω να κάτσεις να θυμηθείς το ύφος που μίλησες στον Max, όχι μόνο στο παιχνίδι (σημειωτέον, παρ’ όλο που δεν είχε τελειώσει τίποτα κερδίζαμε με 3 ή 4 γκολ στη συγκεκριμένη φάση που έγινε το σκηνικό) αλλά και πριν απ’ αυτό, αρχίζοντας από τον τρόπο που μίλησες στην κοπέλα του, την οποία την έχεις δει δύο φορές στη ζωή σου, και η οποία ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ήρθε να δει το αγόρι της να παίζει, όταν ανυποψίαστη πήρε «τη θέση σου» στο αναψυκτήριο του γηπέδου, λέγοντάς της με τακτ και διπλωματία "συγνώμη, ετοίμασα εγώ την καρέκλα για να καθίσεις εσύ;" και το κορίτσι ψαρωμένο (δε σε ξέρει φυσικά) σηκώθηκε! Αναλογίσου επίσης το ύφος σου όταν στο τραπέζι που είχαμε κάνει έρχομαι να σου δώσω το χέρι μου και μου είπες επί λέξει: «βγάλε αυτή τη βλακεία απ’ το κεφάλι σου για να σου δώσω το χέρι μου» -αναφερόμενος στην bandana μου-, και αν θες θα αναφέρω και ένα σωρό άλλα σκηνικά (πχ με τις φανέλες στον Kopsi) στα οποία απλά μιλάς σ’ όλον τον κόσμο λες και σου χρωστάει… Πιστεύω ότι η θέση μου είναι σαφέστατη αγαπητέ Verou...

Τώρα έλα για λίγο στη θέση του Kopsi ως προέδρου, και των υπόλοιπων ως συμπαικτών και αναλογίσου: είσαι ένας καλός παίκτης (συμφωνούμε όλοι σ’ αυτό), συνεπέστατος στις ώρες και τις πληρωμές σου και γουστάρεις πολύ και με το blog και με την ομάδα! Σαν να μη φτάνει αυτό φέρνεις και κόσμο στην ομάδα (εμένα, Michas, Razor, Max και διά του τελευταίου τον Αλέξανδρο)! Αναλογίσου τώρα πόσο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ είναι ο τρόπος σου που φτάσαμε σήμερα δημόσια και το συζητάμε, έφτασες τον Pallis να μιλήσει όπως μίλησε στο τελευταίο του post, ενώ σε πληροφορώ ΔΗΜΟΣΙΑ (και πάλι χωρίς κανένας να έχει πει τίποτα) ότι ουκ ολίγα αρνητικά σχόλια αναφέρονται για τον τρόπο σου στα διάφορα πηγαδάκια που δημιουργούνται στο γήπεδο. Σχόλια που ΕΓΩ (που με έφερες ΕΣΥ στην ομάδα) τα ακούω. Δεν θέλω καν να φαντάζομαι τι γίνεται σε πηγαδάκια ατόμων με τα οποία καλώς ή κακώς δεν έχω αναπτύξει σχέσεις ακόμα….

Άρα λοιπόν εγώ τη γνώμη μου την είπα, και κατ’ ιδίαν και δημόσια, ενώ το post στο οποίο με κατηγορείς ότι δεν πήρα θέση είναι απλά μία προσπάθεια να ηρεμήσουν όλοι, και να κάνω ίσως τον Pallis να μιλήσει λίγο πιο μαλακά, αλλά εσύ μάλλον ούτε τι είπε ο Pallis κατάλαβες, oύτε φυσικά τι είπα εγώ. Καλύτερα λοιπόν να ζητάς διευκρινίσεις πριν απλά με προσβάλεις δημόσια για έλλειψη γνώμης, κάτι το οποίο είναι αστείο και ΚΑΛΩ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ να πουν την άποψή τους πάνω σε αυτό…

Αναλογίσου επίσης ότι ακόμα και αν θεωρείς τον εαυτό σου τον καλύτερο παίκτη της ομάδας, ακόμα και αν αυτό είναι αλήθεια, ακόμα και αν οι υπόλοιποι είμαστε βλάκες, ποτέ κανένας δεν είπε ότι ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ. Όλοι είπαμε για ομάδα-παρέα που παίζει τη μπάλα όσο σωστά μπορεί. Αν έχεις πρόβλημα μ’ αυτό μπορείς ελεύθερα να δοκιμάσεις την τύχη σου σε πιο σοβαρές ομάδες με προπονήσεις, πριμ και τα τοιαύτα. Στην Αδράνεια ο coach είναι όπως είπες κάποιος που αγοράζει γλυκάκια, και μιλάει απλά σαν πιο έμπειρος και αυτή είναι η δουλειά του. Κανένας δε μίλησε για προπονήσεις, κανένας για πρωταθλητισμό, κανένας δεν έκρυψε το γεγονός ότι καπνίζει (αν καπνίζει) ή ότι ξενυχτάει… Ακόμα όμως και αν ήμασταν επαγγελματική ομάδα, καλό είναι να θυμάσαι όλοι έρχονται να παίξουν την μπάλα τους στο γήπεδο και όχι να ασχοληθούν μ’ έναν τύπο που προσβάλλει τους υπόλοιπους και κυρίως, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΣΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ…

Και επειδή ακριβώς δε σου χρωστάω ούτε εγώ τίποτα, περιμένω μια ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ προς στο πρόσωπό μου σ’ αυτό το blog, γιατί προσωπική ήταν και η επίθεση που δέχτηκα (προσπαθώντας να ηρεμήσω τα πνεύματα) από εσένα… Ειδάλλως ας μείνουμε απλοί συμπαίκτες μέσα (και μόνο) στο γήπεδο αγαπητέ Verouvie!

Υ.Γ.: Σόρρυ Mario για την έκταση αλλά προσεβλήθην!!!

1 ΣΧΟΛΙΑ:

mario pol είπε...

Έχετε χάσει την μπάλα, και το νόημα της όλης υπόθεσης. Φαντάσου να είχατε χάσει τι θα γινόταν.
ΥΓ παίζεις με parker? Εγώ θυμάμαι οτι μόνο στιλό εβγαζε αυτή η μάρκα.

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός