Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2007
K. ΠΡΟΕΔΡΕ. Μην ξεχνάς την ταυτότητά σου. Εγώ νομίζω είμαι και ο μοναδικός που σε ξέρω από Γιαννάκη στην ομάδα. Θέλω να σας υπενθυμίσω 2 πράγματα παιδιά. Εδώ και στο γήπεδο μαζευόμαστε για να κάνουμε την πλάκα μας και αυτό που μας αρέσει.
Δηλαδή να παίξουμε. Τώρα αν μερικοί την έχουν δει επαγγελματίες στα 30 τους αυτό είναι ένα σημαντικό πρόβλημα προσωπικότητας. Καλό θα ήταν να μην είναι και τόσο σοβαροί στο θέμα μπάλα και μπλογκ αφού αφήνουμε τη σοβαρότητα για τη δουλιά και κοιτάμε να περάσουμε καλά με πειράγματα και παίζοντας μπάλα αφού αυτό μας ευχαριστεί και μας χαλαρώνει και γράφουμε εδώ για να κάνουμε παρέα και όχι για να τσακωθούμε ούτε και να προσβάλουμε ο ένας τον άλλο. Λοιπόν παίχτε μπάλα και αφήστε τις προσβολές και τις σοβαρότητες σπίτι. Το δεύτερο θέμα είναι, αυτά που γράφεις ρε Γιαννάκη για τους άλλους... και λίγη αυτοκριτική δε βλάπτει ρε Γιάννη. Το επίπεδο δεν ξεκινάει από την κριτική στους άλλους, αλλά δίνοντας το καλό παράδειγμα. Και στο γήπεδο αλλά και στη σελίδα. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥΣ. ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΑΥΤΟ??? Υπάρχουν αρχηγοί και προπονητές για να κάνουν αυτοί τη δουλιά(με ι και όχι ει και μη μου το διορθώσεις). Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ. ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΝΝΗ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΑΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑ ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΘΑΨΙΜΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΛΙΚΕΣ Η ΑΛΛΙΩΣ ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ.Εγώ δεν έχω σωματικά προσόντα τερματοφύλακα. Ούτε ψηλός είμαι αλλά ούτε και μυώδεις. Εγώ παίζω τέρμα με το μυαλό. Και περισσότερο με επηρεάζει η ψυχολογία η δικιά μου και της ομάδας. Τώρα αν κατεβαίνουμε για να κάνουμε κριτική, να μαλώσουμε, να βριστούμε και να θάψουμε καλύτερα να κάτσουμε στον καναπέ. Με τον Κατσέλη δεν ήμουν παρών γιατί έπρεπε να πάω στο αεροδρόμιο το επόμενο πρωί πολύ πρωί (όσοι ήταν στην κοπή πίτας ξέρουν) , αλλά στο 8-3 παίξαμε με ψυχή όπως και στο 4-3 στον προηγούμενο γύρο με τον Κατσέλη νομίζω που έκανα το καλύτερο παιχνίδι μου. Αν κατεβαίνουμε χωρίς γκρίνια, προκατάληψη και με καλή ψυχολογία θα έχετε και από εμένα την ανάλογη απόδοση. Αλλά είδα ότι υπάρχει άξιος αντικαταστάτης μου. Και επειδή δε μου αρέσει να αφήνω εκκρεμότητες θα ήθελα να τονίσω ότι δε θα με ενοχλούσε καθόλου μα καθόλου να πάρει τη θέση μου και εγώ να κάτσω στον πάγκο ως μπακ αφού ξέρω κάτι και από αυτή τη θέση. Γι' αυτό παρακαλώ να τελειώνει αυτό το ζήτημα το συντομότερο δυνατό. Αν θέλετε κάνουμε και ψηφοφορία όπως και με τις φανέλες ή καταθέστε απόψεις μέσω μπλογκ. Θέλω να ξέρω για να ετοιμάσω νέα στολή για μπακ :)) οπότε αρχίστε να λέτε τη γνώμη σας φανερά εδώ στο μπλογκ. Αλλά θα πρότεινα κ. Πρόεδρε και μυστική ψηφοφορία όπως και με τις εμφανίσεις. Πάλλη μάλλον σε έχω καλύψει σε όλα τα επίπεδα αφού δεν είδα καμία δημοσίευσή σου επί των θεμάτων οπότε θεωρώ το ζήτημα λήξαν και ότι στο μέλλον θα είσαι πιο προσεκτικός κλπ.

4 ΣΧΟΛΙΑ:

Kopsi 74 είπε...

α) Βασίλη , νομίζω ότι επί προσωπικού .. Δεν σε έθιξα καθόλου με αυτό που έγραψα... Ισα, ίσα..
β) Οσο για προσωπική κριτική μακάρι να έκανα όλοι όσο κάνω εγώ και θα την δείς και γραμμένη σύντομα στο blog..
χαίρομαι για κάποια πράγματα που λές.. απορώ δε για κάποια άλλα..
γ) Καλό θα είναι να μην σχολιάζεις κάτι ατελείωτο.. (βλ ακολουθεί συνεχεια)
δ) Ακριβώς επειδή δεν είμαστε επαγγελματίες , και δεν πληρώνώμαστε από κανένα, πρέπει η στάση μας να αποπνέει σεβασμό των συμπαίκτων μας
ε) Το σχόλιο μου ξεκίνησε απο σένα και τον Παλλη γιατί ήταν τα λιγότερα και ευκολότερα πραγματα που έιχα να πω ,και θα γίνει για όλους αυτο. Και βέβαια έχω το δικαίωμα..(όπως και ο καθένας αρκέι να είναι κόσμιος και τεκμιριωμένος) και βέβαια δεν έιναι πηγαδάκι κάτι που λέω για κάποιον δημόσια στο blog ενώ ήδη του το έχω πει κατ ίδίαν πρώτα. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ στα οποιαδήποτε πηγαδάκια πάντα προσπαθώ να διατηρήσω την ομάδα με ομοψυχία και εννότητα.. Αν εσύ καταλαβάινεις κάτι άλλο , λυπάμε αλλά δεν με ξέρεις καθόλου..
Το προεδριλίκη σε αυτή την ομάδα προέκιψε, δεν το επέβαλα, και δεν έχω κανένα προβλημα να το αναλάβει κάποιος άλλος.. Και την κριτική την δέχομαι , επι της ουσίας και όχι αν είναι μόνο να μου σπάσει τα νέυρα..
(ακόμα και για πλάκα. και ξέρεις τι εννοώ).
Τέλος καλό είναι να γίνει αυτή η συζήτηση που κάνουμε παρουσία όλων..
Η προοπτική να μέινουμε χωρίς παιχνίδια μέχρι και 2 βδομάδες νομίζω μας έχει τσιτώσει τα νεύρα,και το έχουμε ρίξει όλοι στις ανακοινώσεις, πράγμα που δείχνει διάθεση για μπάλα.. ΤΟ κλείνω εδώ λοιπον και προσπάθησε σε παρακαλώ να ακους και να διαβάζεις πριν γράψεις κάτι γιατι νομίζω πως έιμαι παραπάνω απο σαφής, και μετριμένος στα σχόλια μου, και έντονα χαρακτηριστικός ποθ μιλάω με χιουμορ, που σοβαρά και που με τακτ...
Αυτα και νομίζω πως οι συμπαίκτες θ α σου εξηγήσουν και ποιος είναι ο πρώτος που σε έχει στηρίξει σαν άτομο και σαν παίκτη στην ομάδα..
Υ.Γ. Οταν υπάρχει προπονητής δεν μιλάω καθόλου.. Ομως αν πρόσεξες στα τελευταία παιχνίδια κάποιος έπρεπε να πάρει αυτό τον ρολο.. και το ανέλαβα εγω.. Οταν όμως το αναλαμβάνω δεν θα δέχομαι κριτική και συστάσεις δίχως να τις ζητησω την ώρα του παιχνιδιού.. μετα πάρτε και το κεφάλι μου επι πίνακι.. ΚΑΙ αυτό θεωρώ ισχύει για όποιον έιναι σε αυτή την Θέση..

BASIL είπε...

Ρε Γιάννη... να αυτό το σοβαρό ύφος με χαλάει. Λες και μιλάμε για δουλιές... Δεν είπα ότι κάνεις πηγαδάκια. Ξαναδιάβασε το κείμενό μου!!! ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΛΟΣ ΕΙΣΑΙ δεν ειπα οτι δεν είσαι ακριβώς το αντίθετο!!! Και αν δε δέχεσαι την πλάκα δεν είναι δικό μου το πρόβλημα.....???
ΥΓ. Αν μπορείς διόρθωσε τα μαυρα γράμματα σε άσπρα... :)

dreddoukos77 είπε...

Μάλλον άναψα περισσότερες φωτιές απ' όσες φαντάστηκα, οπότε ξαναλέω: Basil, τον Pallis (και τον Kopsi φυσικά) δεν τον έχω ακούσει ούτε να πει, ούτε να υπονοήσει καν ότι πειράχτηκε από τον χαρακτηρισμό Χέστα και Καναμπάφο, ή απ' οποιαδήποτε άλλη πλάκα έχει γίνει εδώ μέσα. Μάλιστα μετά το post μου με πήρε τηλ. να με ηρεμήσει και να μου το διευκρινίσει ότι δεν πειράζεται από την όποια πλάκα. Ούτε και εγώ πειράχτηκα και το λέω ειλικρινά... Απλά πήγα να προλάβω κάποιον οξύθυμο παρεξηγιάρη (ο οποίος τελικά ήμουν εγώ) για να μη γίνει καμία λεκτική (γιατί τέτοια ήταν διαβεβαιώνω) παρεξήγηση κάποτε στο μέλλον... Τελικά αν και δεν είμαι και ο πιο γρήγορος άνθρωπος στον κόσμο (ας όψονται τα κιλάκια μου), που και που δε με προλαβαίνω!!! Δική μου ήταν η πρωτοβουλία για το post (και ζήτησα συγνώμη) εντελώς και γι' αυτό επιδέχομαι κριτικής, όμως προς θεού δε θέλω να πληρώσουν άλλοι άνθρωποι τα νεύρα μου...

Επίσης θέλω να πω ότι ούτε εσύ είσαι ο τέλειος τερματοφύλακας, ούτε εγώ ο τέλειος αμυντικός και γενικά κανένας παίχτης της Αδράνειας δεν είναι τέλειος. Όμως είμαστε (ή τουλάχιστον καταβάλλουμε τεράστιες προσπάθειες να είμαστε) ΠΑΡΕΑ που είναι και ομάδα, και όχι ΟΜΑΔΑ που είναι και παρέα. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος απ' την παρέα σου χύνει αίμα και ιδρώτα εσύ δεν κάθεσαι να τον κοιτάς αδιάφορος, προσπαθείς και εσύ. Επίσης σημαίνει ότι δεν παίζουν παιχταράδες στην ομάδα, αλλά παίζουν οι πιο συνεπείς και πωρωμένοι. Κανένας δεν κατηγόρησε ποτέ κανέναν για την απόδοσή του. Μόνο για την προσπάθειά τους έχουν κατηγορηθεί άτομα, όχι για την απόδοσή τους. Τιμή σου που λες ανοιχτά ότι δε σε πειράζει να χάσεις τη θέση σου, αλλά κανένας δε θέλει να διώξει κανέναν! Όταν τα δίνεις όλα (ή ότι μπορείς τέλοσπάντων) και απόδοση πιάνεις και κανένας δεν έχει πρόβλημα... Μάθε δε ότι ο άξιος αντικαταστάτης σου Αλέξανδρος στο προηγούμενο παιχνίδι μας σε χαρακτήρισε "ογκόλιθο". Αν λοιπόν προσπαθείς δε νομίζω ότι κανένας έχει να πει τίποτα...

Και φυσικά κανένας δεν έγινε κριτής για να κρίνει τους πάντες και τα πάντα. Η όποια κριτική (και η δική μου και του Κopsi και όλων των παιδιών νομίζω) ασκείται είναι νομίζω για το καλύτερο της ομάδας, για την καλύτερη δηλαδή ΑΠΟΔΟΣΗ της στο γήπεδο. (Εκτός από το δικό μου άστοχο post δε νομίζω να έχει κανένας προσβληθεί από κάτι που έχει γραφτεί στα σχόλια του αγώνα).
Είναι ευνόητο ότι από μόνοι μας δε βλέπουμε τα λάθη μας και χρειαζόμαστε και τη γνώμη των άλλων. Γι' αυτό και αν έχεις προτάσεις και γνώμες για τον τρόπο που παίζουμε θέλουμε όλοι να τις εκφράσεις.

Τέλος να πω ότι το σχόλιο του αγώνα άρχισε να γίνεται θεσμός λίγο αργότερα απ' όταν άνοιξε το blog. Η μεγάλη δε κινητικότητα στα posts σχετικά με τον τρόπο παιχνιδιού άρχισε πολύ αργότερα... Όταν όλοι μας ήμασταν απογοητευμένοι από τα αποτελέσματα των αγώνων που δίναμε. Όλοι νομίζω θυμούνται ότι χάναμε το ένα παιχνίδι μετά το άλλο, και ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕ, και θέλαμε να βελτιωθούμε. Το λέω αυτό γιατί όλοι ξαφνικά το ρίξαμε στην ΠΛΑΚΑ!!! Σύμφωνοι, εγώ το παράκανα με τα δικηγορίστικα (και θα κόψω το λαιμό μου αλλά θα προσπαθήσω να μην ξαναγίνει ποτέ κάτι τέτοιο από μέρους μου), αλλά όλοι έχουμε πει για μια παρέα που παίζει σωστά τη μπάλα.

Αν είναι εντελώς για πλάκα όμως τότε προς τι η τότε γκρίνια και ο εκνευρισμός των περισσότερων παικτών που χάναμε τα παιχνίδια, προς τι τα ξεσπάσματα εκνευρισμού πάνω στον πρόεδρο; Προς τι η απογοήτευση και προς τι η κινητικότητα; Προς τι το feedback από τα σχόλια του αγώνα και γενικά στα σχόλια σχετικά με τον τρόπο παιχνιδιού; Προς τι η εκλογή αρχηγού, προς τι ο coach; Νομίζω κάποια στιγμή πρέπει να αποφασίσουμε τί θέλουμε, αν και νόμιζα ότι το είχαμε ξεπεράσει αυτό το στάδιο. Εμείς γκρινιάζαμε, εμείς απογοητευόμασταν, εμείς θέλαμε να βελτιωθούμε, εμείς φέρναμε (και συνεχίζουμε να φέρνουμε) τους καλύτερους φίλους-παίκτες που ξέρουμε στην ομάδα, εμείς αποφασίσαμε για coach...

Αν ξαφνικά είναι εντελώς στην πλάκα, εμένα δε με χαλάει καθόλου αρκεί να το ξέρουμε (και έρχομαι να νιώσω τον Verou και το γαλαζογραμμένο post του)...

Να παίξω εγώ σέντερ φορ, ο Verou αμυντικό χαφ, ο Kopsi και ο Pallis να πάνε εξτρέμ να μου βγάζουνε σέντρες και ο Max με Mano να καθίσουνε στο κέντρο της άμυνας να παίρνουν κεφαλιές και εννοείται ότι δεν υπάρχει λόγος για coach, προεδριλίκια και αρχηγηλίκια όταν όλοι κάνουνε τακουνάκια και ψαλιδάκια μέσα στο γήπεδο...

Κι ο χαβαλές μια χαρά είναι, αλλά δεν είναι αυτό που εμένα τουλάχιστον τράβηξε την προσοχή μου στο blog και μ' έκανε να γράψω την άποψή μου και να ξοδέψω χρόνο, χρήμα και φαιά ουσία...

Έτσι δε, συμφωνούμε όλοι ότι έχουμε και πιο σοβαρές δουλειές από το να αλλάζουμε πόλεις μεσοβδόμαδα για τα παιχνίδια, να συναντιόμαστε με τον coach ή να κάνουμε post σχετικά με τον τρόπο παιχνιδιού και σ' ένα blog μιας ομάδας που κανένας δεν ενδιαφέρεται να κερδίζει αλλά να κάνει μόνο χαβαλέ...

Είναι σαφής η άποψή μου πως θέλω να παίζω μπάλα σε μια ομάδα όσο το δυνατόν καλύτερη, να νιώθω ωραία με τον εαυτό μου ως μέλος της και αν γίνεται να κερδίζω (ή τουλάχιστον να προσπαθώ όσο πιο πολύ μπορώ), χωρίς να είμαι επαγγελματίας. Είναι επίσης σαφές ότι δεν παίρνω τέτοιου είδους αποφάσεις μόνος μου. Όπως είναι επίσης σαφές ότι ήρθα στην Αδράνεια να ενταχθώ σε μια ομάδα που είνα φτιαγμένη από άλλους και όχι να την επανιδρύσω... Αν το 'χω πάρει πολύ σοβαρά, και εγώ και ο Kopsi και ο Verou και o Pallis και ο Max τότε παιδιά πείτε τό μας να το ξέρουμε και να ερχόμαστε απλά κάθε Τετάρτη να κάνουμε χαβαλέ, οκ?

BASIL είπε...

Σπύρο όπως είπες δεν έχω πρόβλημα να είναι άλλος τέρμα... αλλά ο Γιάννης δεν είναι εντάξει και το πάει πονηρά το θέμα. Λοιπόν αφού έχει πολλά τέρματα και δεν με ενημερώνει για τα πράγματα που έχουμε συμφωνήσει εγώ αποσύρομαι από την ομάδα ως τέρμα.

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός