Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2007

Εμφάνιση: Μαύρη (πάντα φέρνουμε και τις 2 για κάθε ενδεχόμενο..)

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 0-1 (όσοι ήρθαν .. ήρθαν)

Ποιοι έχουν δηλώσει συμμετοχή μέχρι στιγμής.. 5/3 01:30

(με τη σειρά που δήλωσαν)

1) KOPSΙ 2) DREDD 3) PALLIS 4) TAKIS 5) RAZOR
6) BELE
7) MICHAS 8) MAX 9) 10) 11)

Βάση των παραπάνω αναμένεται η ομάδα να κατέβει με σύστημα
3-3-1
Πιθανή σύνθεση:

ΤΕΡΜΑ :
HADJI
ΑΜΥΝΑ :
RAZOR, PALLIS, DREDD
ΚΕΝΤΡΟ :
ΜΑΧ, KOPSΙ, BELE
ΕΠΙΘΕΣΗ : TAKIS,
ΑΛΛΑΓΕΣ : MICHAS, FROSSI (50-50)

ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ απαντησης
WILL NOT BE PRESENT
MONK (back to navy - 17-24/3 θα είναι παρόν πιθανόν),
VEROU ( με άδεια από τον ΠΡΟΕΔΡΟ στην ΚΑΡΥΣΤΟ)
THANASIS (από την επόμενη εβδομάδα θα έχει αναρώσει)
MANOS (χλωμό)

6 ΣΧΟΛΙΑ:

verou είπε...

Νομίζω πως το παιχνίδι με τις παραλίες με αρκετή σοβαρότητα το καταφέρνετε και μόνοι σας. Αυτό που εννοώ είμαι πως ζητώ άδεια για το επόμενο παιχνίδι. Σχεδιάζω με την οικογένειά μου να πάω Κάρυστο για κανά τριήμερο. ΄Ετσι, ζητώντας συγνώμη, ζητώ από την ομάδα να με απαλλάξει των καθηκόντων μου, για την ερχόμενη τετάρτη.

dreddoukos77 είπε...

Θα είμαι εκεί. Αδρανειάρα και τα μυαλά στα κάγκελα!!! Φέρτε μας και τις Παραλίες...

Υ.Γ.: Αν και δε μας βλέπω και πολύ σόϊ χωρίς Verouvio (έχουμε ξαναπεί ότι είναι μοναδικός σ' αυτό που κάνει) προτείνω πρόεδρε να του δώσουμε άδεια, αλλά μόνο άμα φέρει τον Razor και λίγο κρασί (του συνεταιρισμού, ξέρει αυτός) από την Κάρυστο...

dreddoukos77 είπε...

Ααα...την Κυριακή πρόεδρε θα είμαι εκεί με τα κασκόλ μου για να σας δω να χάνετε πανυγηρικά!!!! (Μην ξεχνιόμαστε, καλή και η Αδράνεια, αλλά καλή και η Θρυλάρα!!!)

verou είπε...

θα ερθω και εγω με το κασκόλ μου την κυριακη.

Kopsi 74 είπε...

Ok BoYs.. φ΄ερτε ότι Γουστάρετε..
Παντως τόσο κρύο δεν θα κάνει...
:-)
Ελατε νωρίς να φτιαξουμε καφέ κλπ..
Σας περιμένω..

dreddoukos77 είπε...

Ok, είπαμε ο Verouvios πήρε άδεια, αλλά εγώ και εσύ θα παίξουμε με τις Παραλίες πρόεδρε; Που είναι οι υπόλοιποι, γιατί δεν απαντάνε... Απαντήστε ρεεεε!!!

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός