Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2007
Δεν θα μιλήσω πάλι με λόγια κουλτουριάρικα αλλά με την κοινή ανθρώπινη γλώσσα, όσο και να αφήνει ο τίτλος να φανεί το αντίθετο. Θα προσπαθήσω να πω λίγα και αυτά που λέω να τα αριθμώ ωστε να γίνομαι όσο το δυνατόν πιο κατανοητός (αν και ο εγκέφαλος μου δεν μπορεί να λειτουργήσει έτσι).

Τα περι του μπριζώματός μου την τετάρτη:

Ζητώ κατανόηση για τον αντιομαδικότατο τρόπο αποχώρισής μου μετά το σκηνικό (κλώτσησα τη μπάλα μακριά out και αρνήθηκα με άσχημο τρόπο την κατευναστική απόπειρα για αγκαλιά που μου προσέφερε ο KOPSI, από τον οποίον και ζητώ συγνώμη). Έφυγα με τόσο αντιομαδικό τρόπο για να γίνει σαφές ότι τέτοιες αντιομαδικές ενέργειες που προκάλεσαν την αντιδρασή μου, τελικά μόνο αντιομαδικότητα μπορούν να προκαλέσουν (και μάλιστα στους πιο ομαδικούς παίχτες!). Επίσης νόμιζα πως ότι ήταν να καταλάβουμε όλοι, θα το καταλαβαίναμε και δε θα έπαιρνε την έκταση που πήρε.

Η αιτία:

Ακούγεται μηδαμινός λόγος αποχώρησης το "του φώναξε, ναυρίασε και βγήκε", αλλα υπάρχουν τρεις λιγότερο μηδεμινές αλήθειες πίσω από αυτό: (τις αναφλερω με χρονική σειρά, αλλά γιαμένανε η αντίστροφη είναι η σειρα προτεραιότητας)

1. Είναι λάθος να μην κάνεις παρατήρηση στον άλλον όταν η πρώτη του κίνηση στο γήπεδο είναι εντελώς λανθασμένη. Όμως είναι ανούσιο, αντιομαδικό και ψυχολογικά εγκληματικό να το κάνεις φωνάζοντας. Όσο και να ξέρει κάποιος σουτ, πάσες, σέντρες, κοντρόλ, αλτ, ντιλίτ, αν δεν ξέρει τις έννοιες ουσία, ομαδικότητα, ψυχολογία κατα τη γνώμη μου δεν θα μπορέσει να αξιοποιήσει τα πρώτα που ανέφερα. Άρα όχι Φωνές, πόσο μάλλον στις πρώτες επαφές.

2. Υπάρχουν όρια στο ποιούς τομείς του παιχνιδιού του άλλου θα τον κατηγορήσεις. Ακόμα και ο Αϊνστάιν να έπαιζε μπάλα, όταν άκουγε συνεχώς τις φράσεις "σκέψου", "που είναι το μυαλό σου", σε μία έστω ενέργειά του, θα τα παράταγε και θα γινόταν μοντέλο! Δεν ισχυρίζομαι ότι είμαι ο Αϊνστάιν, αλλά ούτε μοντέλο μπορώ να γίνω οπότε ζητώ κατανόηση.

3. Εκεί που έγινε η έκρηξη ήταν όταν ένιωσα σαν να μου είχε βάλει στα οπίσθια ένα τηλεχειριστήριο πλέι στέισον και εγώ, καταρακωμένος ήδη από τα παραπάνω, ακολουθούσα τις οδηγείες σαν βλάκας που κάνει όλο λάθη!

Γιαυτό κιεγώ, ένας κωλοχειριζόμενος ηλίθιος αμνός είπα να κάνω το κομμάτι μου, να εφαρμόσω τη σιωπή μου και αφού όλοι καταλάβαμε τα πάντα θα μεριμνούσαμε να μην επαναλάβουμε τα λάθη του παρελθόντος. Έλα όμως τα πάντα δεν τα καταλαβαίνουμε, όσες φορές και άν κάποιος κρουσει τον κώδωνα του κινδύνου, ή ακόμα και όσες φορές γίνονται σκηνικά.
Να προσθέσουμε πάνω (to sum up).
1) Αν διαφωνούμε με την τοποθέτηση κάποιου στην 8άδα ή του το λέμε και δεν ξανάρχεται, ή δεν βγάζουμε κουβέντα και του φερόμαστε και μέσα στο γήπεδο σαν να ήταν άνθρωπος.
2) Νομίζω ότι μία ομάδα ποδοσφαίρου πρέπει πέρα από τεχνική με την ευρήτερη έννοια να έχει και ομαδικότητα, ουσία και ψυχολογία.
3)Άρα , λαμβάνοντας υπόψην τα to sum up 1 και2, δηλαδή to sum up το sum up, δεν πληρώνω 8 ευρώ για να τρέμω μη φάω γκολ, να τρέμω μην κάνω μαλακία και να βγαίνω και τηλεκατευθυνόμενος βλάκας που τρέχει πάνω-κάτω! Στη τελική, αν θέλω προβλήματα έχω και άλλα, που είναι και τζάμπα!
Βάλε Άη Νικόλα το χεράκι σου να διαβάσω στα comments ότι συμφωνούνε!

0 ΣΧΟΛΙΑ:

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός