Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2007

Πολύ καλή η εμφάνηση της ομάδος μας σήμερα στο 7-3 και 8έλω να συγχαρώ όλους τους συμπαίχτες μου εκτός ενός ο οποίος έκανε ένα αρνητικό σχόλιο ότι δεν γράφω στην ιστοσελίδα. Κύριε Πάλλη να σου υπενθυμίσω αγαπητέ μου ότι εγώ ΕΓΩ ΝΑΙ ΕΓΩ (δοξάστε με) άνοιξα πρώτος το χορό γράφοντας στην παρούσα ιστοσελίδα και αν θέλεις ανάτρεξε στις πρώτες ημέρες να δεις τα σχόλιά μου. Τώρα ως βετεράνος έχω δικαίωμα να παρακολουθώ τα γραφόμενα ως σιωπηλός παρατηρητής Παλάκο, κατάλαβες αγόρι μου? Και άλλη φορά να σκέφτεσαι πριν κάνεις τέτοιου είδους σχόλια. Έτσι αγόρι μου? Άντε μπράβο. Θες να βάλεις και γκολ. Δεν κοιτάς να μη φάμε γκολ πας στα ξένα αμπέλια και κλέβεις το φαϊ των άλλων. Αυτά παιδιά για τον Πάλλη Δημήτρη να ξέρετε τι άτομο είναι στην πραγματικότητα και όχι αυτός που παρουσιάζεται στο παιχνίδι ότι είναι. Ευχαριστώ και πάλι συγχαρητήρια όλοι παίξαμε πολύ καλά. Αφού έβαλε και γκολ ο Κοπσιδάς... :)))))

2 ΣΧΟΛΙΑ:

Pallis είπε...

Επιτέλους!Ο πραγματικός Βασίλης !Επιθετικός ,με αρετή και τόλμη!Ετσι σε θέλουμε!Συνέχισε!ΜΠΡΆΒΟ!

Kopsi 74 είπε...

1ον xalarouita...
2on to score einai 8-3 oxi 7-3
3on to ΚΟΨΙΔΑΣ den to graphoume κοπσιδας ektos kai an eimaste pakistanoi pou mathenoume greeklish ..

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός