Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2007
Συμφωνώ Μητσάρα! Πιστευω όμως ακράδαντα ότι στο επίπεδο που βρίσκεται αυτή τη στιγμή η ομάδα κάποιος πρέπει να μιλάει και να βάζει τα πράγματα στη θέση τους. Δεν μπορεί ο κάθε ένας (και αυτό δεν πάει μόνο για το Μάκη) να κάνει ότι του γουστάρει μεσα στο γήπεδο και να μην λογαριάζει τους συμπαίκτες του! Δεν έχουμε ακόμα την ποιότητα , την πολύτέλεια και τους αυτοματισμούς που χρειάζονται για να παίζουμε αθόρυβα και αποτελεσματικά. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω εγώ.
Επίσης βρισκόμαστε σε ένα πολύ κρίσιμο σημείο σε ότι αφορά την φετινή πορεία της ομάδας. Δεν μου αρέσει να γεμίζω όλο το χρόνο την καρδάρα και στο τέλος να την κλωτσήσω και να χύσω το γάλα. Δεν νομίζω πως εδώ που είμαστε υπάρχει χώρος για χαλαρότητα και ωχαδερφισμό. Αν πρώτο μας μέλημα είναι να κανουμε πλάκα και να περνάμε καλά μέσα στο γήπεδο ανεξαρτήτως αποτελέσματος , πάει καλά. Πείτε το μου όμως να το ξέρω. Να μην αισθάνομαι μαλάκας που βάζω τα πόδια μου και το σώμα μου στη ΦΩΤΙΑ κάθε φορά! Εμένα αυτή τη στιγμή πρώτος μου και βασικότερος στόχος σε ότι αφορά την Αδράνεια είναι να αποκλείσουμε αυτή την κωλοομάδα στα play-off και από κει και πέρα ότι βρέξει ας κατεβάσει.
Αφού, όπως καταλαβαίνω, πιστεύετε ότι δεν κάνω για να 'μιλάω' μέσα στο γήπεδο εγώ το βουλώνω. Απλά βρείτε κάποιον άλλο να μιλάει, ακόμα και όταν λείπει ο coach. Περιμένω σχολιασμό και απάντηση αυτού του post από ΟΛΟΥΣ είτε εκ του σύνεγγυς, είτε στο site είτε οπούδήποτε. Ακόμα θα ήταν καλό να μαζευτούμε κάπου (ίσως στο εργαστήριο) πριν τα play-off και να κάνουμε μια συζήτηση σχετικά με όλα αυτά.

0 ΣΧΟΛΙΑ:

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός