Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2007
1) Η συγνώμη είναι αποδεκτή από μέρους μου και το θέμα θεωρείται λήξαν.
2) Κανένας δε ζήτησε από κανέναν να το βουλώσει. Αυτό που ζήτησα (ΕΓΩ, όχι ο Max, ούτε ο Pallis, ούτε κανένας άλλος) είναι σεβασμός εντός και εκτός γηπέδου από όλους προς όλους...
3) Συγνώμη που ανακάτεψα τον αρχηγό. Προσωπικά αυτό το σχόλιο που είπε για τις "παύλες" το ερμήνευσα ως αιχμή προς όλους όσους δε σέβονται τους συμπαίκτες τους... Μπορεί να ήμουν λάθος. Όταν όμως το είδα έσπευσα να ηρεμήσω τα πνεύματα για να μη γίνει ακριβώς ό,τι έγινε, γι' αυτό και έγραψα και ό,τι έγραψα (και όχι φυσικά γιατί πίστεψα ότι ο αρχηγός πειράχτηκε από τα σχόλια του Hadji... Οι δυό τους άλλωστε ξέρουν καλύτερα, αφού γνωρίζονται και περισσότερο και εννοείται ότι ο αρχηγός δε χρειάζεται δικηγόρο για να μιλήσει, αυτό το έχει αποδείξει). Όταν δε δημοσίευσα το δικό μου post -και για πρώτη φορά διάβασα το post του Verouviou- ήταν μάλλον ήδη αργά. Δεν πειράζει όμως, κάθε εμπόδιο για καλό...
4)Εννοείται ότι δε θα ζητήσω συγνώμη για το δικό μου post (ίσως βέβαια έπρεπε να είναι comment). Αυτό γιατί οποτεδήποτε κάποιος (και ειδικά κάποιος που ξέρω από το δημοτικό, όπως ο Verou) προσβάλει την νοημοσύνη ή την προσωπικότητά μου, και μάλιστα δημόσια και γραπτά, σε έναν χώρο κοινωνικά ευρύτερο όπως είναι η Αδράνεια (υπάρχουν όπως είπα και παιδιά που δεν έχουμε αναπτύξει σχέσεις), χαρακτηρίζοντάς με στην ουσία λωβοτομημένο, εξαρτημένο άτομο θα λαμβάνει άμεση και δριμύτατη απάντηση. Αυτό γιατί μέχρι τώρα έχω σεβαστεί όλους όσους έχω γνωρίσει εδώ μέσα και απαιτώ τον ίδιο σεβασμό προς το πρόσωπό μου και γιατί προτιμώ προς τα έξω να βγει η εικόνα ενός ανθρώπου με εκκεντρική και ιδιαίτερη προσωπικότητα και όχι ενός ανθρώπου που απλά δέχεται (και πόσο μάλλον από τους κολλητούς φίλους του!!!) παθητικά τον οποιοδήποτε αρνητικό χαρακτηρισμό...Πείτε με ό,τι θέλετε, αλλά για τη νοημοσύνη και την έντονη προσωπικότητά μου δε δέχομαι κουβέντα!
5) Εννοείται ότι τα παραπάνω δε σημαίνουν ότι δεν είμαι πρόθυμος να δεχτώ και την κριτική και τις όποιες (?) κυρώσεις από τον πρόεδρο και τον αρχηγό για την οριακή συμπεριφορά μου. Μάλιστα αδημονώ για το σχόλιό τους. Αν αποφασιστεί να μου αφαιρεθεί το δικαίωμα να post-άρω ή ακόμα και να έρχομαι στην Αδράνεια, θα λυπηθώ πολύ, αλλά θα το δεχτώ ως συνέπεια των πράξεών μου...
6) Είμαι πρόθυμος να πιούμε οι εμπλεκόμενοι καφεδάκι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ όταν και αν μπορούμε κάποια στιγμή και να το λύσουμε και πρόσωπο με πρόσωπο, ήρεμα και πολιτισμένα...

2 ΣΧΟΛΙΑ:

verou είπε...

Φίλε σπυρο! Μη βαζεις λογάκια στο στόμα μου. Δόξα το θεω, χειρίζομαι αρκετά καλά το γραπτό λόγο. Ξέρω πάρα πολύ καλά τι γράφω! Με κανένα τρόπο δε σε χαρακτήρισα έτσι όπως ισχυρίζεσαι.Ούτε στην ουσία ούτε πουθενά. Τις στρεψοδικίες φύλαξέ τες για τις δίκες σου. Εγώ επείδή ακριβώς σε ξέρω, ή νόμιζα πως σε ήξερα καλά, και ξέρω και πως έχεις γνώμη και δεν είσαι εξαρτημένο άτομο, εξέφρασα την απορία μου για ποιο λόγο δεν απάντησες στο post ενώ:
1)το ζήτησα από όλους!
2)ήξερα πως είχες άποψη
3)δεν φανταζόμουν ότι γράφεις χωρίς να διαβάζεις ότι γράφουν οι άλλοι! (Δημοσίευσα στις 12:19 και έδωσες 1η απάντηση στις 12:52 στην οποία έκανα το comment! 2η απάντηση στις 14:34 και ουσιαστική απάντηση στις 14:47)
Λυπάμαι πολύ για όλη τη στάση σου σήμερα!

dreddoukos77 είπε...

Η στρεψοδικία είναι κάτι εύκολο για μένα, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν την πολυχρησιμοποιώ, ειδικά δημόσια γιατί θα γίνω ρόμπα... Αρκεί να παραπέμψω και πάλι στα παλαιότερα post μου (3point post, Και εγένετο φως, Yeah!!!) για να πω ότι όλα αυτά περί φωνών, βωμολοχίας και κλίματος τα έλεγα πρώτος δημόσια και πριν ακόμα γίνουν... Το θέμα με το Max δε, το έλεγα και δημόσια καιρό τώρα (βλ comment μου σε σχόλιο του αγώνα για κουλτουριάρηδες, όταν έλεγα μεταξύ σοβαρού και αστείου να μην του φωνάζουμε πολύ γιατί μπορεί να γίνει πολύ χειρότερος) για να μην υπενθυμίσω τις κατ' ιδίαν συζητήσεις μας.
Άρα το ότι δεν έχω άποψη, αφού όντως έχω δημόσια καταγεγραμμένη και εσύ ήξερες ότι έχω, που αποσκοπούσε ρε Verou; Ήταν δηλαδή κάτι που έπρεπε να πεις για κάποιο λόγο;
Όσο για τις ακριβείς χρονολογίες θα θυμίσω ότι επειδή δεν έχω DSL, τα σχόλια τα γράφω πρώτα στο word, και ειδικά χθες που είχα βάλει και ωραίες εικονούλες και ήμουνα στις ορεξούλες μου γενικά. Όπως όλοι ξέρουμε ακόμα και στην σελίδα να είσαι αν δεν κάνεις refresh δε βλέπεις τα νέα σχόλια...
Είπαμε όμως το θέμα να θεωρηθεί λήξαν...

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός