Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Παρασκευή 16 Μαρτίου 2007
Είναι πολλά αυτά που πρέπει να συζητήσουμε. Για το λόγο αυτό περιμένω με ανυπομονησία αυτή τη φορά μια ομαδική συγκέντρωση ει δυνατόν και αύριο. Να σημειώσω ότι δεν μου αρέσουν σχόλια τύπου κάποιος τα παράτησε, κάποιος δεν έτρεξε, κάποιος έχει πονόδοντο κτλ. Επειδή δεν μου αρέσουν τα μισόλογα και είμαι παίκτης της ομάδας όποιος έχει προσωπικό παράπονο από εμένα για το παιχνίδι παρακαλώ να μου το πεί !

4 ΣΧΟΛΙΑ:

dreddoukos77 είπε...

Έκανα μία πρόταση σε σχόλιο στο προηγούμενο post του Γιάννη να τα πούμε μετά το φιλικό την Τετάρτη να είμαστε και μαζεμένοι... Αν ψήνεσαι be the first to say yes...

verou είπε...

Συμφωνώ και επαυξάνω. Μετά λύπης μου βλέπω λίγη συμμετοχή στα blogs της ομάδας. Δεν ξέρω τι να υποθέσω. Απογοήτευση? Αδιαφοριά? Αυξημένες υποχρεώσεις? Έλλειψη αγωνιστικής κίνησης? Ή κάτι άλλο???

BASIL είπε...

ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΧΡΗΣΤΟ.

ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ ΣΟΥ ΩΣ ΚΟΝΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΚΙΑ.

ΕΓΩ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΔΕ ΦΟΡΑΩ ΚΟΝΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΚΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗΣ?

ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ.

verou είπε...

φρέσκα κουλούρια λέει ο κουλουρτζής!!!

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός