Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Τρίτη 6 Μαρτίου 2007
ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ, ΓΙΑΝΝΑΚΗ, Η ΟΠΩΣ ΘΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ
Είσαι πολύ εγωιστής και ισχυρογνώμων για να καταλάβεις ορισμένα πολύ απλά πράγματα...
Δεύτερον για να έρθω στην ομάδα ξανά θα πρέπει εσύ να μου ζητήσεις συγγνώμη για τη λάθος στάση σου απέναντί μου. Και να εξηγήσω κάτι που έχουμε συμφωνήσει και το αθετείς, για να ξέρουν και οι υπόλοιποι. Παιδάκι δεν είμαι παρόλο που δεν ψήλωσα όσο εσύ αλλά μαλλιά έχω διότι δεν στέρεψε από ιδέες η κουρκούτα μου. Με το Γιαννάκη έχουμε συμφωνήσει πως ΔΕΝ θα με καλεί στην ομάδα αν έχει καλέσει άλλο τέρμα και δεν παρεξηγούμαι. Όλοι θέλουν να παίξουν και το καταλαβαίνω αυτό. Αλλά φαίνεται ότι με παραγγωνίζει σιγά σιγά χωρίς να μου το λέει ευθέως. Έτσι το θεωρώ Γιαννάκη όταν μας φωνάζεις δυο δυο στο τέρμα ΧΩΡΙΣ να με ενημερώσεις όπως είναι η συμφωνία μας. Ετσι για να τα λέμε όλα Γιαννάκη όχι μόνο ότι μας συμφέρει. Αν παραδεχτείς το επαναλμβανόμενο αυτό λάθος σου και πάψεις να με κατηγορείς για τις ήττες της ομάδας και να προδικάζεις την απόδοσή μου τότε μόνο θα έχεις την κατάλληλη ανταπόκριση και από μένα.
Αλλά όπως βλέπω το πράγμα έχει πάρει μη αναστρέψιμη τροπή και δε βλέπω το Γιάννη να παραδέχεται ότι δρα όπως αναφέρω πιο πάνω γιατί ξέρω πόσο εγωιστής και ισχυρογνώμων είναι.
Επομένως ίσως να είναι και το τελευταίο post αυτό που κάνω, αφού δε μου αρέσουν οι καυγάδες και αφού δεν παίζει ο Γιάννης (ή Γιαννάκης μη ξεχνιόμαστε) στην ομάδα αν είμαι εγώ... Θα σου πρότεινα Γιάννη να παίξεις εσύ και να μην παίξω εγώ και γιατί είσαι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ και τέρματα έχεις πολλά, αλλά και γιατί δε με ενδιαφέρει να παίζω μαζί σου αν δεν αλλάξεις συμπεριφορά.
Είσαι πολύ προκλητικός και έξω από το γήπεδο με την έννοια ότι κρίνεις τους μη έχοντες παίξει καλά με άσχημο τρόπο, ίσως χωρίς να το καταλαβαίνεις... Εδώ μαζευόμαστε για να γελάσουμε και να περάσουμε ωραία αν θυμάμαι καλά. Αλλά είσαι τόσο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ που δεν ξέρεις να παίζεις αλλά μόνο να κερδίζεις...
Στα λέω για να καταλάβεις και εσύ ορισμένα πράγματα για τον εαυτό σου μπας και σταματήσεις κάποτε να τα βλέπεις τα πράγματα από τη σκοπιά σου μόνο και σταματήσεις να προσβάλεις άδικα τους συνανθρώπους σου όπως έκανε και ο πολύ οικείος σου Χριστός που νομίζω ότι τον εκτιμάς πολύ.
Εγώ προσωπικά τα ξεχνάω όλα εδώ και αφήνω τις κακίες στο παρελθόν γιατί ξέρω να ξεχνάω. Εύχομαι να κάνεις και συ το ίδιο.

0 ΣΧΟΛΙΑ:

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός