Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Τρίτη 20 Μαρτίου 2007

Μιας και έχω την εντύπωση πως η αναμπουμπούλα που έχει ξεσπάσει τελευταία έχει να κάνει με τους προσανατολισμούς και τις ουσιαστικές φιλοδοξίες της ομάδας, ήρθε η ώρα να γράψουμε σαν comments σε αυτό το post τις αλλαγές που θεωρούμε πως πρέπει να γίνουν μιλώντας ψύχραιμα, κόσμια αλλά και ειλικρινά και με ονόματα. Άιντε, γιατί Beverly Hills γίναμε!

3 ΣΧΟΛΙΑ:

Unknown είπε...

Αλλαγές στους παίχτες δεν νομίζω οτι χρειάζονται. Αν νομιζα κάτι τέτοιο θα ήμουν από τους πρώτους προς αποχώρηση, και η αδράνεια δεν θα ήταν πια και δική μου ομάδα. Nομίζω όμως πως ήρθε πλέον η ώρα, όπως είπε και ο VAROU, να μπεί στο παιχνίδι και ένας coach για να γουστάρουμε όλοι λίγο παραπάνω μιας και το να παίζεις οργανωμένα είναι ΠΑΥΛΑ!
VAROY: Χαλάρωσε, όπως απαιτείς σε ορισμένα ζητήματα να υπάρχουν κανόνες, σεβάσου και όμοιες απαιτήσεις άλλων. Αφού το'χει καημό το blogger να είναι προσεγμένο μη του πας κόντρα! Στη τελική μπορεί να έχεις κάποιο δικιο σ'αυτά που θες να πεις, αλλά με τόσο επίθεση ρείχνεις αλλού το βάρος και όχι σ'αυτά που θες να πεις.
KOPSI: Χαλάρωσε, ναι μεν οτιδήποτε λέμε και κάνουμε έχει νόημα και βαρύτητα, αλλά εσύ τόχεις πάρει από τρόμο! Ξέρουμε ότι στους σκοπούς των πράξεών σου δεν περιέχεται η κακία, μην εξηγείσαι και απολογήσαι συνεχώς.
HADJI: Εσύ κιαν πρέπει να χαλαρώσεις! Άσε τα υπαρξιακά σου μακριά από το ποδόσφαρό, ακριβώς όπως νοιώθω ότι κάνεις στο γήπεδο! Όλοι ξέρουμε ότι στις θέσεις μας υπάρχουν καλύτεροι αλλά συνεχίζουμε να γουστάρουμε, ο Βύντρα συνεχίζει να πληρώνεται κιόλας!
RAZOR: Η αδράνεια είναι ομάδα μας, δεν είναι μία ομάδα η οποία απλά θέλουμε να πάει καλά! Ναι μεν (yeah men) έχουμε όλοι πονέσει γιαυτήν την ομάδα, αλλά αν φύγουμε επειδή θα βρεθεί καλύτερος θα έχουμε πονέσει τζάμπα!
DREDD: Σταμάτα να λυγουρεύεσαι την περιουσία μου! Πάρτο χαμπάρι πως δεν σε παντρεύομαι!

Kopsi 74 είπε...

Τι να σου πω ρε MAX...
Να σαι καλά .. μου έφτιαξες την διάθεση..

dreddoukos77 είπε...

Ποτέ μα ποτέ δε λιγουρεύομαι την περιουσία άλλων.... Εγώ απλά τους ενισχυτές σου θέλω Καλαμάκι μου... Τζουτζουκουλίνι μου... Γουτσουγουτσουγουλίνι μου....

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός