Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Δευτέρα 19 Μαρτίου 2007

Θεωρώ ότι ήρθε ο καιρός να γράψω κι εγώ το πρώτο μου post, αν και έχω αργήσει αρκετά. Δεν το έκανα από αδιαφορία ή βαρεμάρα, πιστέψτε με...
Θέλω να μιλήσω λίγο ανοιχτό, έξω από τα δόντια, κάτι που περίμενα να κάνουν κι άλλοι, αλλά δεν το είδα. Κάποιοι θα βιαστούν να με κατηγορήσουν για την απουσία μου...Περιμένω και θα απαντήσω καταλλήλως...
Πρώτα απ' όλα, θέλω να διευκρινίσω ότι δεν παίζω μπάλα για πλάκα, για να περάσει η ώρα μου...μπορώ να πάω και για καφέ, για μπιλιάρδο, κλπ. Παίζω μπάλα γιατί γουστάρω, παίζω για την ομάδα και, κυρίως, παίζω για να νικήσω. Απογοητεύτηκα όταν έμαθα ότι στον αγώνα με Umber-Alles μερικοί ήρθαν και νόμιζαν ότι παίζουμε για πλάκα. Συγκεκριμένα μου είπαν για τον Frossi, ο οποίος, παρά το γεγονός ότι θεώρησε ότι παίζουμε για πλάκα, τραυματίστηκε σοβαρά. Αναγνωρίζω βεβαία ότι έδωσε τον καλύτερο του εαυτό, χωρίς πλακά.
Έπειτα, θυμάμαι τον Dredd να μιλάει για ΠΕΨΥ...Δεν μπορώ να δεχτώ κανέναν να μπαίνει στο γήπεδο και να λέει :"Ποσά θα φάμε σήμερα;;;". Που πήγε η ψυχολογία; Η θέληση για νίκη; Έμαθα ότι μια τέτοια ατάκα βγήκε από το στόμα του προέδρου. Αν δεν τα έχω μάθει σωστά, παρακαλώ να με διορθώσετε για να ανακαλέσω γρήγορα και να μην παρεξηγηθεί κανένας.
Έμαθα μετά λύπης ότι κάποιος τα παράτησε προς το τέλος του αγώνα, κοντά στο 5-1...Είναι άκρως αντιφατικό και μέγιστο λάθος. Έτσι μου είπαν για τον Pallis. Είναι κάτι που όταν το έμαθα, έπεσα από τα σύννεφα (...δεν χτύπησα).Αν ήταν από κούραση ή τραυματισμό είναι άκρως δικαιολογημένο. Αλλά έμαθα ότι τα παράτησε, έτσι απλά. Δεν είμαι σε θέση να κρίνω τον Pallis για τον τρόπο που παίζει απλά γιατί είναι 2 κλάσεις πάνω από εμένα...Απλά το θεώρησα μεγάλο λάθος από έναν παίχτη που δίνει τα πάντα μέσα στο γήπεδο! Έχω μια υποψία γιατί έγινε αυτό, αλλά παρακαλώ τον Pallis να μου δώσει μια προσωπική απάντηση στο email μου ή face to face, χωρίς καμία παρεξήγηση και χωρίς διάθεση να τον κρίνω (εξήγησα γιατί).
Τέλος, θέλω να δηλώσω ότι δεν έχω καμία διάθεση να βάζω τα πόδια μου στη φωτιά, όπως οι περισσότεροι στην ομάδα, και ο Hadji να πνίγει γκολ ή να βαριέται να πέσει ή να μην μπορεί να κάνει ελεύθερο και να τρέχουμε όλοι να μαζέψουμε τα ασυμμάζευτα... Και παρεξηγείται επειδή ήρθε κι άλλος τερματοφύλακας στην ομάδα!!! Ε Λ Ε Ο Σ ! ! ! Σε θέμα ικανοτήτων είναι αυτή τη στιγμή 3ος τη τάξει, μετά από Αλέξανδρο και Μήτσο, οι όποιοι είναι κορυφαίοι απ' ότι μαθαίνω. Αν έχει όρεξη να παίξει μπάλα, ας παίζει στα φιλικά τη Δευτέρα, όχι στα επίσημα...Αν βελτιωθεί, δεν έχω κανένα προσωπικό πρόβλημα με τον Βασίλη. Αλλά δεν μπορώ να βλέπω 7 άτομα να τρέχουν πανικόβλητα και να κάνει τον τροχονόμο...Και θέλω να πάρει θέση και ο προπονητής σε αυτή την άποψη μου.
Θέλω να καταλήξω απλά λέγοντας ότι όσοι θέλουν να κάνουν πλάκα, ας παίζουν τη Δευτέρα στο φιλικό και ας αφήσουν τους υπόλοιπους να διεκδικήσουν κάτι, έστω το κύπελλο τώρα πια...
Ζήτω συγγνώμη για την διαρκή απουσία μου. Κάποιες οικογενειακές υποχρεώσεις με κρατούν στην Κάρυστο. Μόλις τελειώσω θα έρθω, δριμύτερος και ανανεωμένος...


Περιμένω σχόλια και απαντήσεις...

5 ΣΧΟΛΙΑ:

Kopsi 74 είπε...

Αγαπητέ μου RAZOR,

Καταρχήν να σε καλωσορίσω στο blog και να χαιρετίσω το πρώτο σου post..
Πέρα τούτου έχω όμως να σου πω 5-6 πραγματάκια..
1ον Σε παρακαλώ τα κείμενά σου να τα γράφεις πρώτα σε word και μετά αφού κάνεις έλεγχο με τον διορθωτή του word και μετά να τα ποστάρεις.. Το κείμενο που έγραψες δεν υπήρχε τόνος πουθενά, τα κόμματα και οι τελείες ήταν κολλημένα στις λέξεις.. Πάντα μετά από τελεία, ή κόμμα αφήνουμε κενό.. Κάνει το κείμενο πιο ευανάγνωστο.. Αυτή την φορά το διόρθωσα εγώ, αφού είσαι καινούργιος.. σε παρακαλώ προσπάθησε να τηρήσεις τα παραπάνω.. Κανείς μας δεν γράφει τέλεια , με εμένα πρώτο αλλά δεν φταίνε και οι υπόλοιποι τίποτα να ξεστραβώνονται.. Αυτά επί του παρουσιαστικού..
2ον Επί της ΟΥΣΙΑΣ των όσων λες…
Καλό θα ήταν ένα τόσο μεγάλο post να βασιζόταν σε δικές σου εμπειρίες και όχι σε πράγματα που άκουσες ή σου είπαν.. Έτσι δεν θα χρειαζόταν διαρκώς να επαναλαμβάνεις το «αν κάνω λάθος» , «Αν δεν τα έχω μάθει σωστά»,κλπ
Το ξεπερνώ και αυτό όμως αφού δεν υπάρχει κακή διάθεση από κανένα..
Το τι λέει ο καθένας με το τι κάνει δεν συμβαδίζουν πάντα και κάποιος θα πρέπει να κρίνετε εκ των πράξεων και της διάθεσης που δείχνει και όχι μόνο από τα λεγόμενα..
Δεν θυμάμαι αν είπα αυτό που λες, αλλά και αν το έκανα, η συμπεριφορά μου στο γήπεδο κάθε άλλο παρά αυτό επαληθεύει.. εκτός αν έχω δώσει άλλη εντύπωση στους συμπαίκτες μου..
Ο PALLIS όντως έδειξε μια τάση για εγκατάλειψη, και όποιους λόγους και να είχε είναι κάτι που δεν επιτρέπεται στον αρχηγό της ομάδας. Δεν είναι το ποιόν του τέτοιο ούτε έχει δείξει τέτοια δείγματα στο παρελθόν. Θέλω να πιστεύω πως ήταν μια ατυχής παρένθεση..
Όσον αφόρα τα περί ποδιών στη φωτιά, πλακίτσας.. που κατά καιρούς έχουν ειπωθεί και από άλλους.. έχω να πω τα εξής.. Το παίζω σοβαρά, δεν σημαίνει πως δεν περνάω καλά και αγχώνομαι και χτυπάω και…
Εγώ το πρόβλημα που έχω είναι να είναι κάποιος μπλαζέ στο παιχνίδι, να περνά η μπάλα δίπλα του και να βαριέται να κάνει μία υπερέκταση να την φτάσει, ή να την χάνει γιατί ήταν χαλαρός και την πήρε καν πρέφα.. Να μην τρέχει (όσο μπορεί από κατασκευής του), να μην ιδρώνει την φανέλα.. (πως θα δουλέψουν και τα πλυντήρια..), να κάνει μαλακιά και να μην έχει το θάρρος και την παρρησία να πει « λάθος μου , sorry, συνεχίζουμε..» αλλά να αρχίζει να ψάχνει σε ποιον να ρίξει το φταίξιμο.. Αυτό είναι εκνευριστικό και unfair.. Όσο για τον HADJI και τα τέρματα..
Ο προπονητής ήρθε στην ομάδα με δική του προτροπή, όπως και ο BELE και ο ΘΑΝΑΣΗΣ.. Δεν νομίζω ότι το έχει πάρει στο ψιλό.. Όμως νομίζω ότι νοιώθει ότι διαρκώς πρέπει να απολογείται και δεν το αντέχει αυτό.. Αυτό που πρέπει να καταλάβουν όλοι, είναι ότι κρίνονται για την προσπάθεια τους και όχι για το πόσο καλοί είναι.. Ναι ο Βασίλης μπορεί να μην είναι καλύτερος από τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ και τον ΜΗΤΣΟ, όμως το όποιο πρόβλημα δεν βρίσκεται εκεί για μένα αλλά στη διάθεση του στο παιχνίδι.. Είναι φορές που έκανε πολύ καλές εμφανίσεις, και ενώ έφαγε γκολ κανένας δεν του είπε κάτι ακόμα και αν χάσαμε.. Γιατί σε εκείνα τα παιχνίδια τα είχε δώσει όλα και αυτό αναγνωρίζετε.. από όλους. Σε κάποια άλλα παιχνίδια όμως ήταν «κάπως» και αυτό ενοχλούσε..
Το τελευταίο παιχνίδι ΔΕΝ το χάσαμε από τον HADJI .. Μπορεί με κάποιον άλλο να το χάναμε 4-1, 3-2 (γιατί έφταιγε σε 1-2 γκολ που τα είχε) αλλά θα το χάναμε όπως τελικά παίζαμε. Επαναλαμβάνω τα παιχνίδια τα κερδίζουμε και τα χάνουμε όλοι μαζί… αν θέλουμε να λεγόμαστε ομάδα.. Στην τελική αυτή η ομάδα φέτος έκανε ένα αναγνωριστικό χρόνο… Ξεκίνησε με άλλους παίχτες, ήρθαν άλλοι στην συνέχεια, κάποιοι αποχώρησαν, κάποιοι ενδιαφέρονται να ενταχθούν.. Μεσούσης της χρονιάς δεν μπορούσε ούτε πρέπει να αλλάξουν τα πράγματα.. Στο χέρι μας είναι με την καινούργια χρονιά να ορίσουμε στόχους και τρόπο διάθρωσης της ομάδας.. Μέχρι τότε μικρές διορθωτικές κινήσεις μπορούν να γίνουν (βλ. BELE) αλλά ριζικές αλλαγές είναι νωρίς... για παράδειγμα...
Η ομάδα του 5Χ5 έχει περάσει πολλές τρικυμίες και δυσκολίες… όμως η φιλία και ο σεβασμός μεταξύ των κυρίων και σταθερών μελών της δίνει διάρκεια και δύναμη να τα ξεπερνάει όλα και να ανεβαίνει σε ποιότητα ανεξάρτητα ποιότητας παιχτών.. (τις καλύτερες εμφανίσεις μας φέτος τις κάναμε τώρα που ίσα που συμπληρώνουμε. )
Αυτά … Χαλαρώστε και όλα θα πάνε καλά..

dreddoukos77 είπε...

Είσαι η κοφτερή λεπίδα μας...
1) Όσον αφορά τον πρόεδρο όντως είπε κάτι τέτοιο (τις ακριβείς λέξεις του δεν τις θυμάμαι, αλλά το πνεύμα ήταν αυτό) στην προθέρμανση, κάτι που όταν έρχεσαι παυλωμένος σε ξένερώνει, αλλά μέσα στο παιχνίδι έλιωσε (όσο μπορούσε) στο τρέξιμο και δεν τα παράτησε... Θα συμφωνήσω λοιπόν ως προς αυτό, ενώ η πλακίτσα είναι πάντα ευπρόσδεκτη μεταξύ μας, αρκεί να μη φανερώνει ηττοπάθεια. Δεν ξέρουμε όμως όλοι τόσο καλά ο ένας τον άλλον ώστε να καταλαβαίνουμε το χιούμορ του. Άλλωστε πολλές φορές στο παιχνίδι τα παίρνεις (όχι εσύ, γενικά μιλάω) και χωρίς λόγο, δε χρειάζεται να κάνει κανείς τίποτα...
2) Ο αρχηγός όντως δε μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες συμπεριφορές και γι' αυτό μας κακοφάνηκε (σε αρκετούς τέλως πάντων). Μέχρι να βγει όμως ήταν ο καλύτερος αμυντικός (ως συνήθως) ενώ όντως δεν αισθανόταν καλά εκείνη τη μέρα κάτι που έλεγε πριν αρχίσει το παιχνίδι... Άλλωστε υπάρχουν σκηνικά στα οποία δεν ήσουν μπροστά σε άλλα παιχνίδια και δείχνουν ακριβώς τα αντίθετα δείγματα γραφής απ' τον αρχηγό... Εγώ το παίρνω ως άσχημη στιγμή και έχει τελειώσει εκεί πριν καν αρχίσει όσο και να μου "την έδωσε" το γεγονός ότι βγήκε. Άλλωστε παρ' όλο που αναπτύσσουμε σιγά σιγά φιλική σχέση, δεν μπορώ να πω ότι ξέρω πάντα τί είναι στο μυαλό του και τί τον απασχολεί και όλοι συμφωνούμε ότι η μπάλα είναι απλά ένα από τα πράγματα που υπάρχουν στη ζωή μας...
3) Ενώ συμφωνώ σε πολλά απ' αυτά που λες παλιολεπίδα, ωστόσο πιστεύω ότι τα προσωπικά σχόλια πρέπει να γίνουν επί προσωπικού και όχι στο blog, γι' αυτό και πρότεινα να μιλήσουμε μετά το παιχνίδι της Τετάρτης, όχι επειδή δε θέλω να μιλήσω επί προσωπικού. Το ξέρω ότι δεν έχεις αποδεχθεί γιατί δεν ξέρεις αν θα είσαι εδώ (γι' αυτό ίσως και να είναι λογικό να γράφεις κάποια πράγματα εδώ), όμως απ' τους υπόλοιπους δε βλέπω και πολύ διάθεση...

verou είπε...

Άποψη μου είναι πως ο καθένας γράφει όπως θέλει και ότι θέλει και είναι υπεύθυνος και υπόλογος. Δεν θεωρώ πρέπουσα ενέργεια από κανέναν να παραποιεί ή να αλλοιώνει τα γραφθέντα κάποιου άλλου(έστω και για να τα διορθώσει). Το έχεις ξανακάνει. Άμα δεν σου αρέσει ο τρόπος που γράφουμε απαγόρευσέ μας το!Άμα σε κουράζουν -> μην τα διαβάζεις

verou είπε...

Μπορεί με κάποιον άλλο να το χάναμε 4-1, 3-2 (γιατί έφταιγε σε 1-2 γκολ που τα είχε) αλλά θα το χάναμε όπως τελικά παίζαμε.

Με τον τρόπο που παίζαμε στο ημίχρονο χάναμε 0-1 από λάθος του τερματοφύλακα. Με κάποιον άλλο μπορεί και να κερδίζαμε! Εγώ το είπα στον "αρχηγό" πως άμα δεν φάμε γκολ θα νικήσουμε. Και είχα δίκιο. Πρέπει να αλλάξεις νοοτροπία. 8 αυτοί 8 εμείς γιατί να χάσουμε??????????

Unknown είπε...

Παραμπαρδεύεται η δουλειά παιδιά! Ας το πάρουμε χαμπάρι πως ο λόγος που παίζουμε μπάλα στις θέσεις που παίζουμε δεν είναι επειδή είμαστε οι καλύτεροι που έχουμε. Είναι αυτονόητο πως και στη θέση του τερματοφύλακα υπάρχουν καλύτεροι και οπουδήποτε αλλού μέσα στο γήπεδο μπορούμε να βρούμε καλύτερους! Το concept νομίζω είναι:
Προσπαθείς, εμψυχώνεις, έλα!
Τα ξύνεις, κλαίγεσαι, φύγε!

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός