Προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Η ΟΜΑΔΑ του 2007-8

Στοίχημα Live Scores!

Adrania FC TV live!


View My Stats

Google Analytics

Wibiya Widget

Blog Archive

All material in text and media as photos and videos included in this blog, belong to Adrania F.C. a. Από το Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact us..



: your name

: your email

Your comment...












Δευτέρα 19 Μαρτίου 2007
Μέχρι σήμερα σε όσες ομάδες έχω παίξει μπάλα ΠΟΤΕ κανένας δεν με έχει κατηγορήσει για αδιαφορία η κάτι άλλο παρόμοιο,αντιθέτως αυτο που με χαρακτήριζε σαν παίχτη ήταν το πάθος για επιτυχίες και νίκες και το ότι δεν τα παρατούσα ποτε.Λοιπόν για να τελειώνει αυτο το παραμύθι και τα όσα λέγονται ,θα ήθελα να πληροφορήσω τους μικρότερους συμπαιχτες και φίλους μου οτι στην ζωή μας δεν υπάρχει μόνο η μπάλα αλλα και άλλα πολλά θέματα που μπορεί να μας απασχολούν-προβληματίζουν.Δεν δικαιολογούμαι ούτε απαντώ σε κανέναν γιατι δεν νομίζω οτι χρειάζεται να απαντώ με λόγια,οι πραξεις μου μέχρι σήμερα μιλούν απο μόνες τους.Ο λόγος που γράφω σήμερα είναι όχι για να υποστηρίξω τον εαυτό μου αλλά για να καταλάβουν μερικοί συμπαίχτες μου ότι καλο είναι πριν να μιλάνε για συμπαίχτες-φιλους τους να σκέφτονται περισσότερο και να μην κατηγορούν ΠΟΤΕ.

Ευχαριστώ.

3 ΣΧΟΛΙΑ:

Kopsi 74 είπε...

Δημήτρη ,
δεν σε κατηγόρησε κανένας..
Όλοι ξέρουν τι άτομο είσαι..
Η μέρα ήταν κακή, ήσουν σε περίεργη διάθεση (τα είχαμε πει και μεταξύ μας..) και αυτό σου βγήκε κάποια στιγμή ως απογοήτευση.. στο παιχνίδι..
Ακριβώς επειδή δεν μας έχεις συνηθίσει έτσι κάποιους τους χάλασε..
Ήταν όμως μια παρένθεση.. Και επιτέλους..
Αυτό το blog δεν έγινε για να το παίζουμε εισαγγελείς, δικηγόροι , συνήγοροι κλπ ούτε για να κάνουμε e-δίκες.. Έχει την έννοια να έρθουμε πιο κοντά και όχι να αψιμαχούμε.. Αφήστε τα αυτά για το γήπεδο και τους αντιπάλους..
Αν δεν μπορείτε να ελέγχετε αυτά που γράφετε παρακαλώ μην μπαίνετε σε προσωπικούς χαρακτηρισμούς και περιοριστείτε σε ομαδικά σχόλια.. Αυτό το λέω για όλους και εμένα πρώτο..

verou είπε...

...Το 4ο γκολ ήταν αναμενόμενο όπως καταλήξαμε να παίζουμε, αφού η διαφορά πια δεν είχε σημασία παρά μόνο η νίκη.. Κάπου εκεί είδα όμως μία τάση από μερικούς λευκής πετσέτας.. Αυτό δεν μου άρεσε..
Τάδε έφη Γιάννης

Σε παρακαλώ πάρα πολύ γιάννη πες μας ποιοι είναι αυτοί οι μερικοί???

RAZOR είπε...

Για να μην παρεξηγουμαι, εξηγησα οτι αν ειναι καποιος λογος, περαν της απογοητευσης, ειμαι ετοιμος να ανακαλεσω τα οσα ειπα. Επισης, ειπα για τον τροπο που παιζεις και το οτι δεν μας εχεις συνηθισει σε τετοιες πραξεις, οπως και κανενας στην ομαδα... Δεν σε εκρινα ουτε εχω καμια διαθεση να το κανω γιατι δεν ειμαι σε θεση να το κανω (λογω πειρας). Απλα μου φανηκε περιεργο. Και τονισα οτι αν ειναι κουραση ή τραυματισμος, ειναι ακρως δικαιολογημενο... Δεν νομιζω να εδειξα ταση να σε κρινω. Και ποτε δεν μιλω κακοπροαιρετα...

Most Popular Posts EVER

ΚΑΙΡΟΣ - Βαθμολογία 2010-12

Σκορερ / Συμμετοχές 8Χ8 2011-12

Τα Πρωτοσέλιδα ΣΗΜΕΡΑ

Αθλητικά στην TV

powered by στοιχημα

Visitors Countries

free counters

Link to...

Το Πρωτο μας Τροπαιο !

Το Πρωτο μας Τροπαιο !
Εαρινό πρωτάθλημα 2005 ΑΘΗΝΑ '90

ΒΑΘΜ. ΑΝΟΙΞΗ 2012

Adrania FC TV /// Live!

TV Scedule.. NOW>>!

Δημοφιλεστερες αναρτήσεις μηνός